EA SPORTS FC 25

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
fc25.png

release: 27 september 2024
genre: voetbal
dev: EA Vancouver

FC 25.

Experience more ways to win for the club in EA SPORTS FC™ 25. Team up with friends in your favourite modes with the new 5v5 Rush and manage your club to victory as FC IQ delivers more tactical control than ever before.

An overhaul of tactical foundations across the game delivers greater strategic control and more realistic collective movement at the team level. FC IQ also utilises a new AI model, powered by real-world data, to influence player tactics through all-new Player Roles.

Live out the biggest storylines from the real-world with Live Start Points (arriving as a post-launch update); rewrite the stories of past ICONs with today’s teams in Player Career; and play an authentic Women’s Career experience using a club or player from the top five women’s leagues.

Laatst bewerkt:
Als ze op hetzelfde elan van FC24 verder gaan zal er nog meer gevloeken en geroepen worden 😅
Trouwens geruchten gelezen dat 2K zou werken aan een voetbal spel. Benieuwd of het bij geruchten gaat blijven. Mag eens serieuze concurrentie uitkomen zodat EA opnieuw naar de tekentafel gaat.

Als ze op hetzelfde elan van FC24 verder gaan zal er nog meer gevloeken en geroepen worden 😅
Trouwens geruchten gelezen dat 2K zou werken aan een voetbal spel. Benieuwd of het bij geruchten gaat blijven. Mag eens serieuze concurrentie uitkomen zodat EA opnieuw naar de tekentafel gaat.
Dat zijn geen geruchten, maar facts :) Er komen binnen dit en een paar jaar 4/5 nieuwe voetbal spellen uit.

27 september.

Al een foutje gemaakt op de officiële website: EA FC 24

Ze steken het toch niet weg dat het copy paste is :biglaugh:

ea-fc-25-features-v0-38rbhra6r3dd1.png

Laten we dus hopen op iets minder scripted of pay to win
Heb al jaren geen FIFA meer gekocht, maar is dat scripted gedoe nog altijd zo erg ja?

Vroeger als puber/tiener elk jaar honderden uren per spel gespendeerd aan online gameplay inclusief tornooien, die wedstrijden waarin je werkelijk niet mocht of kon winnen waren soms zo frustrerend. Ik heb ergens een breekpunt bereikt toen ik in een finale van een competitief tornooi zo'n wedstrijd had. Een dude die ik in de groepsfase nog wandelen stuurde met 5 of 6-1 geloof ik, om in de finale doodleuk 1-0 te verliezen omdat er werkelijk niets in wou gaan en zijn doelpunt een grote farce was waar je zelf geen grip op had. Die jong kwam zich achteraf excuseren en was zichtbaar beschaamd, maar heb hem niks verweten want dat is/was nu eenmaal het spel.

Jarenlang verslaafd geweest aan FIFA en waren soms dagen dat ik niet kon wachten tot ik thuis was om het te kunnen spelen want het was zo leuk, maar die moment had mij duidelijk aan het denken gezet en sindsdien was de motivatie aan het weg gaan.

Heb al jaren geen FIFA meer gekocht, maar is dat scripted gedoe nog altijd zo erg ja?

Vroeger als puber/tiener elk jaar honderden uren per spel gespendeerd aan online gameplay inclusief tornooien, die wedstrijden waarin je werkelijk niet mocht of kon winnen waren soms zo frustrerend. Ik heb ergens een breekpunt bereikt toen ik in een finale van een competitief tornooi zo'n wedstrijd had. Een dude die ik in de groepsfase nog wandelen stuurde met 5 of 6-1 geloof ik, om in de finale doodleuk 1-0 te verliezen omdat er werkelijk niets in wou gaan en zijn doelpunt een grote farce was waar je zelf geen grip op had. Die jong kwam zich achteraf excuseren en was zichtbaar beschaamd, maar heb hem niks verweten want dat is/was nu eenmaal het spel.

Jarenlang verslaafd geweest aan FIFA en waren soms dagen dat ik niet kon wachten tot ik thuis was om het te kunnen spelen want het was zo leuk, maar die moment heeft mij duidelijk aan het denken gezet en sindsdien was de motivatie aan het weg gaan.
Voor mij toch wel ja, en het kleuterklasje krijg je er gratis bij, én voor niet...

Vond EA FC nu wel geen slechte versie. Die play styles een leuke toevoeging. Had gehoopt dat we ook grafisch eens wat vernieuwing krijgen, maar dat lijkt voorlopig beperkt.

90-95% wel.
En 50% smijt erna nog geld extra in.

Hoe gaan ze dat doen? We kunnen niet eens geld uitgeven in UT (thank god). Weet er iemand of we wel de UT coins krijgen bij een preorder? Speel die modus nog wel graag.

Ga het sowiezo wel kopen, maar dit was eigenlijk mijn eerste FIFA en was wel content van het spel. Wel veel gevloekt (tegen de AI dan).

Is en blijft online een toxisch spel, hoewel ze ons met hun muziekselectie wel proberen te nudgen ("you should take a break and just smile", en nog meer die ik niet kan benoemen :p).

Hoe gaan ze dat doen? We kunnen niet eens geld uitgeven in UT (thank god). Weet er iemand of we wel de UT coins krijgen bij een preorder? Speel die modus nog wel graag.

Ga het sowiezo wel kopen, maar dit was eigenlijk mijn eerste FIFA en was wel content van het spel. Wel veel gevloekt (tegen de AI dan).

Is en blijft online een toxisch spel, hoewel ze ons met hun muziekselectie wel proberen te nudgen ("you should take a break and just smile", en nog meer die ik niet kan benoemen :p).
Er zijn er heek veel die een Amerikaans of Nederlands account hebben waar je wel de Ultimate editie kan kopen en daarna nog fifa points. Ik heb dat 1 keer gedaan, vooral oo 1 week vroeger te spelen (+ je krijgt 4600 fifa points ‘gratis’). Tegenwoordig met 2 kinderen erbij kom ik die eerst week wel toe met die 10uur via ea play😂

Bij de normale editie kijg je iets van 250.000 clubmunten. Maar dat zijn geen coins in UT denk ik..

Terug
Bovenaan