Normaal zou dit geen verschil maken. Ik heb mijn TV gekocht met zowel digitale als papieren ecocheques en ze zeiden er niets van.
Het was dan wel niet bij MM, maar als het bij een ander lukt om die digitale weg te foefelen, lukt het MM ook wel volgens mij.
En toen ik er eens achter vroeg bij MM hebben ze ook nooit gezegd dat het per se papieren moest zijn.
Veel vroeger ging dat idd. Ik heb zo m'n PS4 nog gekocht in de Makro, veeeeel jaren terug.
Tegenwoordig ... heb meerdere winkels afgelopen & overal werd het vlak af geweigerd.
-> On-site dus eh, niet een of ander mailtje of call waar ze het ni willen toegeven.
Als ik specifiek dingen moet gaan halen die volgens 't boekske 'mogen' ... dan ben ik even goed die cheques aan het weg gooien als ik het in de verste verte ni van doen heb, maar 't zou ni den eerste keer zijn.
De vorige batch cheques zat al een hele tijd in m'n zakken (laatste papieren) ... heel, HEEL toevallig gemerkt van 'oh sh*, die vervallen vandaag'.
Jah ... direct in m'n wagen gesprongen & naar den Brico getrokken & daar @random wat shizzle in m'n kar gegooid om 250 EUR weg te gooien.
Had slechts een half uurtje of zo tegen dat ik het merkte, dus gezien men daar geen minuut over tijd wil gaan ... uiteindelijk dicht bij de kassa lagen er batterijen ... denk dat ik daar met 150 EUR batterijen naar huis gegaan ben omdat ik op 2 minuten tijd of zo al m'n cheques nog moest op krijgen. Verder mss 10 'anti-fruitvliegskes' dingen mee gepakt of zoiets (was in de zomer, kon er zo wel eentje bezigen), maar jah ... just wastin' cash really.
So yeah ... die dingen liggen hier nu. Mss net 1 van die anti-fruitvlieg dingskes gebezigd.
Toen het nog papieren cheques waren heb ik in 't verleden wel al eens 200 EUR in m'n stiefma d'r handen gestoken om mee naar Interflower te gaan voor idd wat binnen huis decoratie.
Vroeger kocht ik cadeau-cheques bij Interflower met die eco-brol, maar ze hebben daar een boete op gekregen & doen het niet meer. Sinds dien krijg ik ze voor gene meter nog op.