Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gratis vaatwas bij eggo keuken, iemand zei mij neem aeg, je kan elk onderdeel apart krijgen, na 2 jaar was die vaatwas al kapot.Net hetzelfde als die "gratis toestellen". Ja als ge van die absolute low-end bucht in uw keuken wilt is dat ideaal, maar als ge iets fatsoenlijk wilt zijt ge daar royaal aan het opleggen.
Dus een keuken van een wandje van 2m kost hen evenveel als een keuken met een wand van 8m en een eiland van 6 op 2?Een keuken kost hun meestal €3000. Al de rest is winst.

Onze oude keuken was er 1 van ikea + ikea toestellen (geerfd van vorige eigenaars, maar was recent geplaatst en op het einde van de rit minder dan 10j oud). De keuken was op zich wel OK, maar zag er op sommige plaatsen toch duidelijk afgeleefd uit na 10j (in vergelijking met de keukens van grootouders/ouders die +-20j oud waren).ik hoor van veel mensen dat ze steeds vaker gewoon ikea keuken zetten met hun eigen toestellen en dat dat qua kwaliteit niet moet onder doen voor vele andere keukenbouwers, maar de prijs toch een pak lager ligt. Laatste voorbeeld was mijn nonkel die nu een dovy keuken heeft en hiervoor een ikea keuken had. "allemaal hetzelfde" volgens hem. Ik ben wat skeptisch gezien mijn ervaring met ikea meubels. Allemaal wel oké qua prijs/kwaliteit maar als je eens ergens een schroef moet uitdraaien en opnieuw indraaien, dan begint de miserie en komen er dingen los. Zeker na een verhuis zijn die kasten nooit meer zoals ze er voor waren.... Dat gebeurt natuurlijk niet met een keuken, maar je weet nooit dat je eens een plank of scharnier moet losmaken om één of andere reden....
Wij zijn ook op het gemak aan het kijken en Ikea aan het overwegen... Keuken van ons huis is nu 20j oud, met wel al wat recente vernieuwde toestellen. zou zonde zijn om die niet te kunnen hergebruiken. ( kookplaat en microgolf van 1 j oud bijvoorbeeld)
was wat ik ook wou zeggen, maar zie dat het niet duidelijk is in mijn post. effe ge edit.Toestellen zou ik persoonlijk afraden, vaatwas, koelkast en microgolfoven waren er allemaal aan na minder dan 5 jaar.
Heb dat bij mijn keuken ook moeten doen. Probleempjes die er waren nadat alles gedaan was hebben ze toen nog daarna in orde gebracht. Maar als dat in hun voorwaarden staat die jij getekend hebt, kun je daar niet onderuit hé.Ze komen onze Eggo keuken binnen een week of 3 leveren. Die vragen nu om 8 dagen voor de levering al de ganse factuur te betalen.![]()
Is dat niet raar of is dat normaal in dat wereldje? En zoja, waarom is dat normaal?
wat staat er in je algemene voorwaarden? Dat lijkt me iets dat je op voorhand afspreekt hoe die betaling zal gaan (volledig in advance, met een voorschot of volledig nadien zijn opties)Ze komen onze Eggo keuken binnen een week of 3 leveren. Die vragen nu om 8 dagen voor de levering al de ganse factuur te betalen.![]()
Is dat niet raar of is dat normaal in dat wereldje? En zoja, waarom is dat normaal?
Ja dat weet ik maar ik vraag mij dus af of er dus een of andere wetgeving rond is. Want een contract staat nooit boven de wet.je tekent een contract met hen, als dat in hun voorwaarden staat en je challenged dat niet, dan heb je gewoon pech denk ik (mss dat iemand met juridische achtergrond hier wat uitsluitsel op kan geven)
Bij welke vestiging van Eggo ben je geweest?Dat zal inderdaad vast wel ergens in de kleine lettertjes staan. Maar komaan, dat is toch totaal absurd? Wie doet er dat nu? Het probleem bij ons is dat we wel onder enorme tijdsdruk staan dus ik kan wel wat dreigen maar als puntje bij paaltje komt en ze dreigen hem niet te plaatsen dan ben ik wel enorme risico's aan het nemen.
Sowieso al een praktijk waar ik absoluut niet mee gediend ben en verschrikkelijk klantonvriendelijk.