EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De Tsjechen precies nog niet te hard onderschatten.

Gaan we dat nu bij elke match zeggen?
Ik denk dat men hier gewoon vooral de "top"landen te hard overschat. Een Italie dat goed speelde voor de thuisfans, maar eenmaal dat thuisvoordeel wegviel, hadden ze toch ook de grootste moeite om doorheen een verdedigingsgordel te breken die de Rode Duivels al 3 jaar lang elke match tegenover zich krijgen.
Nederland wordt vooral door zichzelf heel hard overschat, en dat begint af te stralen op anderen. Zelfs hier op het forum denkt men al dat Oranje echt een goed elftal heeft.

Tsjechie is net zoals zoveel andere landen, stug, compact en conservatief zoals wij hebben ervaren in Maart en ook maar 1-1 wisten te spelen.

Gaan we dat nu bij elke match zeggen?
Ik denk dat men hier gewoon vooral de "top"landen te hard overschat. Een Italie dat goed speelde voor de thuisfans, maar eenmaal dat thuisvoordeel wegviel, hadden ze toch ook de grootste moeite om doorheen een verdedigingsgordel te breken die de Rode Duivels al 3 jaar lang elke match tegenover zich krijgen.
Nederland wordt vooral door zichzelf heel hard overschat, en dat begint af te stralen op anderen. Zelfs hier op het forum denkt men al dat Oranje echt een goed elftal heeft.

Tsjechie is net zoals zoveel andere landen, stug, compact en conservatief zoals wij hebben ervaren in Maart en ook maar 1-1 wisten te spelen.
Ik wist niet wat anders zeggen over deze match :unsure:

Het is (nog) geen goede match. Beetje zoals gisteren. De ene kan het niet en de andere lukt het niet.
Zal dan mss de laatste 30 minuten ineens vlammen met een 2-0 voor Nederland. Maar ik had het na 20 minuten gehad, ik ga straks nog eens inhaken.

In de Villa vinden ze het precies ook maar niks.

Die gemiste kans van Malen zal wel het keerpunt zijn in de match, door die gemiste kans volgt daaruit ook die rode kaart van De Ligt, ai die zal slecht slapen.

De var gaat het checken, is volgens mij ook rood.
Als die naar die TV gaat is quasi altijd dan 't teken dat die zeggen dat rood is en de scheids dus ook rood gaat trekken uiteindelijk.
Die gaat da ni doen als ze ook geel zeggen.

Die gemiste kans van Malen zal wel het keerpunt zijn in de match, door die gemiste kans volgt daaruit ook die rode kaart van De Ligt, ai die zal slecht slapen.

Inderdaad. Als NL verliest, is het toch vooral een gebrek aan ervaring vind ik.
Malen nog erg jong, De Ligt eigenlijk ook nog altijd, net als De Jong.

NL is wel een ploeg om in het oog te houden over een paar jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan