Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, idem hier.Ik ga niet liegen dat ik minder zenuwachtig ga zijn als Nederland eruit ligt. Al heb ik niks tegen Nederland voor de duidelijkheid.

Dat weet ik niet, maar De Boer is misschien wel hunne WilmotsIs tsjechië nederland zijn Wales ?

Kzou precies liever de tsjechen aanpakken ipv de portugezen.wij moeten niet tegen Tsjechië.
Ik denk dat hij bedoelt dat het geen schande is om tegen Portugal eruit te gaan ipv tegen Tsjechië.Kzou precies liever de tsjechen aanpakken ipv de portugezen.
Wist niet dat Wilmots ooit een prijs gepakt heeftDat weet ik niet, maar De Boer is misschien wel hunne Wilmots![]()
Niks verliezen!Ik denk dat hij bedoelt dat het geen schande is om tegen Portugal eruit te gaan ipv tegen Tsjechië.
Uiteraard niet, we gaan winnen!Niks verliezen!
Dat is misschien het enige verschil. Pas op, alle respect voor die titels bij Ajax, maar toen was ook al duidelijk dat hij geen geweldige trainer was.Wist niet dat Wilmots ooit een prijs gepakt heeft