Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebeld naar mijn GM waar ik een preorder heb en, zoals verwacht, "mogen we hem nog niet meegeven".Ik ga seffens langs GM, zal iets laten weten hier. Hopelijk doen ze nie moeilijk
Zelfs al staan de servers open? Kga toch langsGebeld naar mijn GM waar ik een preorder heb en, zoals verwacht, "mogen we hem nog niet meegeven".
GM doet altijd mega moeilijk over het breken van de street date - had niks anders verwacht tbh. Ik wacht wel tot morgen. Brace for disappointment!Zelfs al staan de servers open? Kga toch langs

Netwerk test is ook nooit the final game eh ... Maar in dit specifieke geval had Miyazaki volgens mij gezegd dat de network test boss iets te moeilijk was in die test. Dus het verwonderd me niet dat hij nu in de main game makkelijker is.lol die eerste boss is super easy ? die hebben ze toch zwaar generfed want tijdens de network test was dat een beest
Gelijk had geGM doet altijd mega moeilijk over het breken van de street date - had niks anders verwacht tbh. Ik wacht wel tot morgen. Brace for disappointment!![]()
Welke boss bedoel je juist? Want er kunnen veel kwalificeren als "eerste" bosslol die eerste boss is super easy ? die hebben ze toch zwaar generfed want tijdens de network test was dat een beest
first try![]()

margitWelke boss bedoel je juist? Want er kunnen veel kwalificeren als "eerste" boss![]()
Zou het wel durven spelen dan met die class.Volgens onze vriend Powerpyx niet Vagabond ->
![]()
Elden Ring Best Starting Class Guide
Wondering what is the best starting class in Elden Ring? This guide explains the best starting class in Elden Ring for beginners.www.powerpyx.com
Yes, de tracking van Bol.com/PostNL is altijd zeer laat in het updaten heb ik al opgemerkt. Sowieso zal je het morgen ontvangenAan de mensen die het op Bol besteld hebben, staat bij jullie de track en trace ook nog op status "Bezorgtijd nog onbekend"?

Een van mijn favoriete reviewers, zeer spijtig om te horen. Ook Cohh had serieuze problemen tijdens zijn stream.
Werd hier enkele posts geleden geplaatst.Allez, er mij toch eens aan wagen nu ik het gratis gekregen heb.
Welke class pak ik best als total noob?![]()