Dr. Hofstader
Active member
Gestart als Confessor! Normaal ga ik elke eerste playthrough voor quality build, maar nu eens zot doen en voor faith gaan.
Have fun allemaal!
Have fun allemaal!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een gigantische oplage, niet zó limitedKga niet zeggen dat ik weer €150 euro armer ben, maar kga het ook niet ontkennen. (6999 exemplaren WW)
![]()

Echt veel is dat ook niet ze. Als je kijkt naar de triology edition kwam dat in totaal ook neer op een 5000 tal. Was zeer rap weg en zeer rap geschift duur. Plus op zich boeit mij dat ook niet, ik koop dat vooral voor mezelf als verzamelaar. Niet voor winst, als het zijn waarde houd, des te beter.Wel een gigantische oplage, niet zó limited
Nog nooit van gehoord. Een extra steel book en als je vroeg ging naar GM een grote poster dat wel.Ik heb net mijn preorder van GM afgehaald. Nu las ik dat je bij een pre order ook de digital adventure guide krijgt, maar dat vind ik toch nergens. Iemand die meer weet?
Daarom kijk ik al jaren niet meer na review scores. Gewoon even wachten tot de game uit is voor te zien wat de echte problemen zijn.Cross gen titels die niet eens een stabiele 60 fps halen op de next gen consoles.
Ik ken andere games die hier zwaar voor werden afgestraft.
Elden Ring heeft dan nog niet eens topgraphics of dergelijke, of toch alleszins helemaal geen next gen look.
Toch krijgt hij overal quasi maximum scores, de vraag is of deze dan wel effectief terecht zijn.
Begrijp me niet verkeerd, gameplay zal wel top notch zijn, maar op performancevlak zijn er dus nog serieuze stappen te zetten.
Beetje oneerlijk dat dit niet voldoende benadrukt wordt.
We hebben het hier over een studio dat anno 2022 nog met een 60 FPS cap zit en geen ultrawide support implementeert. FromSoftware hinkt op technisch vlak nog altijd zwaar achterop. Niet dat ik het anders had verwacht, maar het blijft teleurstellend.Cross gen titels die niet eens een stabiele 60 fps halen op de next gen consoles.
Elden Ring heeft dan nog niet eens topgraphics of dergelijke, of toch alleszins helemaal geen next gen look.
Toch krijgt hij overal quasi maximum scores, de vraag is of deze dan wel effectief terecht zijn.
Begrijp me niet verkeerd, gameplay zal wel top notch zijn, maar op performancevlak zijn er dus nog serieuze stappen te zetten.
Ik heb via mail een code gekregen voor de guide.Ik heb net mijn preorder van GM afgehaald. Nu las ik dat je bij een pre order ook de digital adventure guide krijgt, maar dat vind ik toch nergens. Iemand die meer weet?
Inderdaad...Cross gen titels die niet eens een stabiele 60 fps halen op de next gen consoles.