Elden Ring

Elden Ring

Kga niet zeggen dat ik weer €150 euro armer ben, maar kga het ook niet ontkennen. (6999 exemplaren WW)

298a36aae92c3beb6e01e967d11fe06f_1920_KR.png
Wel een gigantische oplage, niet zó limited :p

Wel een gigantische oplage, niet zó limited
Echt veel is dat ook niet ze. Als je kijkt naar de triology edition kwam dat in totaal ook neer op een 5000 tal. Was zeer rap weg en zeer rap geschift duur. Plus op zich boeit mij dat ook niet, ik koop dat vooral voor mezelf als verzamelaar. Niet voor winst, als het zijn waarde houd, des te beter.

Ik heb net mijn preorder van GM afgehaald. Nu las ik dat je bij een pre order ook de digital adventure guide krijgt, maar dat vind ik toch nergens. Iemand die meer weet?

Ik heb net mijn preorder van GM afgehaald. Nu las ik dat je bij een pre order ook de digital adventure guide krijgt, maar dat vind ik toch nergens. Iemand die meer weet?
Nog nooit van gehoord. Een extra steel book en als je vroeg ging naar GM een grote poster dat wel.

Bij de pre order via PSN zat automatisch zo'n guide bij mij. Die is mee gedownload tijdens de pre-load.
Misschien vind je hem wel op de Elden Ring PSN store pagina?

Lees toch veel last op pc van stutters, hopelijk snel een fix dan.
Beetje de kat uit de boom aan het kijken voor hem op pc te halen eigenlijk.
Scheelt toch 30 euro bijna als ik hem digitaal op xbox moet kopen ( series s )

The PS5 and Xbox Series X versions of Elden Ring come with two graphical options, one prioritizes quality and the other prioritizes frame rate. Unfortunately, according to Digital Foundry, none of these modes run Elden Ring at 60 FPS on either machine. The performance is highly unstable, with quality mode having a range of 30-60 FPS and frame rate mode ending up in the 45-60 FPS range. Digital Foundry also confirms that Elden Ring rarely ever runs at 60 FPS on both PS5 and Xbox Series X.

Hopelijk wordt dit snel gefixt met een patch? Heb tot nu toe een kwartier gespeeld en imo onspeelbaar met 45 fps of minder...

Juist aan begonnen se met de Confessor. Intro liep heel vlot. Mooi spel maar heb nog veel te leren als soulsnoob 😀. Iedereen veel succes in The Lands Between 😉😀

Cross gen titels die niet eens een stabiele 60 fps halen op de next gen consoles.
Ik ken andere games die hier zwaar voor werden afgestraft.
Elden Ring heeft dan nog niet eens topgraphics of dergelijke, of toch alleszins helemaal geen next gen look.
Toch krijgt hij overal quasi maximum scores, de vraag is of deze dan wel effectief terecht zijn.

Begrijp me niet verkeerd, gameplay zal wel top notch zijn, maar op performancevlak zijn er dus nog serieuze stappen te zetten.
Beetje oneerlijk dat dit niet voldoende benadrukt wordt.

Cross gen titels die niet eens een stabiele 60 fps halen op de next gen consoles.
Elden Ring heeft dan nog niet eens topgraphics of dergelijke, of toch alleszins helemaal geen next gen look.
Toch krijgt hij overal quasi maximum scores, de vraag is of deze dan wel effectief terecht zijn.

Begrijp me niet verkeerd, gameplay zal wel top notch zijn, maar op performancevlak zijn er dus nog serieuze stappen te zetten.
Daarom kijk ik al jaren niet meer na review scores. Gewoon even wachten tot de game uit is voor te zien wat de echte problemen zijn.
Zal wel goede game zijn, mo als performance een probleem is dan kan je dit geen 10 geven. Dit kan je ook niet logisch verklaren voor maximum score te geven als er zulke problemen zijn.

We hebben het hier over een studio dat anno 2022 nog met een 60 FPS cap zit en geen ultrawide support implementeert. FromSoftware hinkt op technisch vlak nog altijd zwaar achterop. Niet dat ik het anders had verwacht, maar het blijft teleurstellend.

Inderdaad...

Demon's Souls Remastered zag er zelfs iet zotter uit qua graphics en die had een stabiele 60 fps.
Dat Elden Ring niet eens een stabiele 60 fps haalt in performance mode op PS5 is een schande eigenlijk....
Het eerste dat ik opmerkte en imo een teleurstelling als die hard soulsborne en FromSoftware fan

Terug
Bovenaan