Denk dat ik duidelijk niet alleen ben die dit niet uitsluiten vind. Dit hele topic van, ik wil dat de ervaring aangenamer en toegankelijker is, is trouwens niet gebonden aan Souls games. Je ziet deze discussie ook vaak terug komen bij andere games met een hogere moeilijkheid.Dus ik en nog vele anderen worden uitgesloten om dit spel te spelen... top.
BV: Hollow Knight, Returnal, Darkest Dungeon, etc..
Net zoals er verschillende genres games zijn die niet iedereen leuk vind, zijn er toch ook gewoon andere zaken die een game definiëren die niet iedereen zal leuk vinden ( in dit geval de moeilijkheid). Ben je daarom uitgesloten? nee toch? ben ik dan uitgesloten van RTS games omdat ik die niet graag speel, maar ze misschien wel een leuke sfeer en wereld hebben die ik wil ontdekken? Moet ik dan gaan vragen om van die RTS een RPG te maken zodat ik het ook kan leuk vinden? Alle, ik snap u wel ze langs ne kant, maar uw statepunt is er een beetje over IMO..

.
fuck me, daar had ik +30 pogingen voor nodig; een avondje stoppen; dag erna terug en kloppen na 10 pogingen. Ik had nog nooit zoveel keer geprobeerd in mijn gamehistorie bij een boss of level. Die vreugde-uitbarsting was immens. Tot de Man-eaters in de hoogte, dan was het weer van dat.
).
.
Sekiro vond ik ook wel de moeilijkste en heb ik ook niet uitgespeeld. Toen ik daar in dat moerasgebied kwam met die snipers had ik er genoeg van
.
. Misschien als je enkel en alleen op Reddit kijkt sure... Mijn ervaring in nochtans heel anders, community is net heel suportive naar nieuwe spelers en willen niet liever dat meer mensen er van genieten, zijn paar zeer goeie forums, chats, discords en streamers. Overal zal je mensen vinden die graag helpen met je build, tips en co-op aanbieden. Tuurlijk wordt er her en der wel eens met de get gud gegooid, maar dat is echt gewoon een running gag, ik zeg dat zelf soms ook, maar dat is altijd om te lachen bedoeld.