Elden Ring

Elden Ring

Paar leuke van drie verschillende souls fans/content creators (waarschijnlijk biased as fuck):

Edit: zie net dat twee van deze vids al gepost waren via die tweet op de vorige pagina.

Als je iets meer raw content wilt zien, hier is minimaal in geknipt geweest en is letterlijk een eerste keer er door gaan.
Elajjaz zelf is iemand met toch wel veel Souls ervaring ( speedrunning vooral )

Laatst bewerkt:
Als iemand een extra EU PS5 code heeft en een jaar gratis Switch Online (+expansion) wil, let’s talk. I’ve gone hollow. 🤷🏻‍♂️

Met een korreltje zout te nemen wrs, ja, vanwege de eventuele bias. In ieder geval is het fijn dat het weer gewoon met character building is want in Sekiro had ik het daar echt heel lastig mee. Dat was echt wel 'git gud', terwijl ik na een tijd in Bloodborne helemaal door de game walste door dat mn build zo goed werd (en ook wel deels omdat ik uiteraard al begon te weten hoe het zat).

Met een korreltje zout te nemen wrs, ja, vanwege de eventuele bias. In ieder geval is het fijn dat het weer gewoon met character building is want in Sekiro had ik het daar echt heel lastig mee. Dat was echt wel 'git gud', terwijl ik na een tijd in Bloodborne helemaal door de game walste door dat mn build zo goed werd (en ook wel deels omdat ik uiteraard al begon te weten hoe het zat).
Wat ik vooral op merk en al velen heb horen zeggen is dat Elden Ring het werk is van alles wat Fromsoft hiervoor al heeft gemaakt en dat nu het beste van overal bij elkaar heeft gegooid. Ergens gaan deze mensen wel wat biased zijn, kan niet naders ( ik ook ) maar van de meeste weet ik wel, dat als iet hun niet zou aanstaan, ze het ook wel zouden zeggen. Aan de reacties van sommige zaken merk ik ook wel dat ze het menen ( ik volg sommige personen al jaaaaren ) Ik ben zeker onder de indruk en na deze nieuwe beelden en info ben ik er nu echt klaar voor, lang geleden dat ik nog zo uit keek naar een nieuwe game, meer dan naar DS3 destijds. Dan Sekiro sowieso, want dat was een compleet nieuw concept en daarvan wist ik niet of het ging smaken of niet. Uiteindelijk wel... maar geef me toch ook maar liever een nieuwe Souls (runes nu? )game.

Ziet er allemaal zo goed uit :love:. Na het kijken van Vaati zijn gameplay heb ik wel "schrik" dat die weapon arts mega OP zijn.
Meestal is magic in deze games belachelijk overtuned maar het feit dat je niet specifiek in faith etc moet speccen om stevige dmg te doen met je weapon art is meh.

Laatst bewerkt:
Nochtans op de stream die ik gezien heb zeiden ze duidelijk dat het een "big boss" was..
Tis inderdaad nen "great foe" ipv ne gewone "foe". Maar denk wel dat er nog pittigere fights zullen zijn dan die. is uiteindelijk maar test... gaan er niet alles in steken.

Die great foe gaat idd gewoon een tutorial bosske geweest zijn, beetje om te showcasen gewoon. Ik was naar Marz haar stream aant zien en zij had al wat meer problemen met die Tree Sentinel. Die allereerste foe ging dan weer direct neer (wat ik een beetje vreemd vond).

Die great foe gaat idd gewoon een tutorial bosske geweest zijn, beetje om te showcasen gewoon. Ik was naar Marz haar stream aant zien en zij had al wat meer problemen met die Tree Sentinel. Die allereerste foe ging dan weer direct neer (wat ik een beetje vreemd vond).
Er is duidelijk aangegeven door FromSoft dat de wereld vol "foes" en " Great Foes" ging zitten. Niet elke open world boss is van hetzelfde kaliber. Sommige gaan heel hard zijn en kom je beter later eens op terug en zullen hopelijk een zeer goeie reward hebben. Andere zijn dan veel minder en kan je early beter aan. Ik vind dit wel ferm, dit zorgt er voor dat je goed gaat exploren als ook gaat afwegen, wil ik deze boss nu echt neer grinden om te weten welke loot hij heeft, of kom ik binnen 2 dagen eens terug. Later als er meer geweten is welke loot bij welke boss vrij komt gaat dit ook interessant zijn voor speed runners, gaan ze bepaalde bosses skippen, gaat ze die later inplannen of gaan ze toch early met een of andere strat het item vroeg willen claimen voor de verdere run, etc etc... Het zorgt voor veel variatie.

Top game ! Dit zal wel weer effe vloeken worden op sommige stukken. Lol. Gisteren bijna 3u andere dingen lopen doen en game verkennen voor het mij eindelijk gelukt is die eerste boss op zen paardje. Aantal keer lopen roepen naar men tv en men vrouw lief dubbel zien gaan. Ojaaa de feeling is terug. Kan al niet wachten tot full release !

Terug
Bovenaan