Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die draak is gemakkelijk te verslaanPff. Die draakzal pas voor volgend jaar zijn. Haha
![]()
Lees hier de preview van Elden Ring:
![]()
Preview: Elden Ring
Er is geen enkel spel waar ik zo hard naar heb uitgekeken afgelopen twee jaren als Elden Ring. Het spelen van Demon's Souls en vooral de eerste Dark Souls een levensveranderende ervaring noemen is misschien wat overdreven, maar de impact die FromSoftwares titels hebben gehad op mijn...www.beyondgaming.be
Kippevel van begin tot eind

Awel, ik had dat ook een beetje met DS3.Helaas was Dark Souls III te moeilijk voor me, vraag me af indien het dan wel de moeite is om deze te kopen. De setting is wel volledig mijn ding.
Ik ben iemand die geen moeite heeft om games op easy of story mode te zetten.
Da's een feit, mentaliteit moet wat wijzigen vermoed ikAwel, ik had dat ook een beetje met DS3.
Maar dan vooral dat je telkens een heel groot stuk opnieuw moest doen als je doodging.
Nu dat het Open World is neem ik aan dat het savesysteem ook wel iets beter zal zijn en daarom geef ik het wel een kans.
De combat is gewoon even leren denk ik.
Ik denk wel dat de voldoening groter is als je een enemy verslaat wanneer deze net iets moeilijker is dan in games zoals Assassins Creed bijvoorbeeld.
Save game werkt min of meer hetzelfde. Er zijn kampjes doorheen de wereld zoals de bonfires in DS en de Laterns in BB. Daar kan je rusten en zal je ook respawnen, wel hebben ze ook statues geplaatst in de buurt van bepaalde dingen dacht ik waar je ook de keuze hebt op naartoe te spawnen. In elk geval, je kan niet overal zo maar saven en daar terug starten, maar misschien is het wel iets vergevingsgezinder dan DS3.Nu dat het Open World is neem ik aan dat het savesysteem ook wel iets beter zal zijn en daarom geef ik het wel een kans.
Ah ok, oei dat had ik niet verwacht in een Open World game.Save game werkt min of meer hetzelfde. Er zijn kampjes doorheen de wereld zoals de bonfires in DS en de Laterns in BB. Daar kan je rusten en zal je ook respawnen, wel hebben ze ook statues geplaatst in de buurt van bepaalde dingen dacht ik waar je ook de keuze hebt op naartoe te spawnen. In elk geval, je kan niet overal zo maar saven en daar terug starten, maar misschien is het wel iets vergevingsgezinder dan DS3.

Dat zou normaal niet kunnen, bosses respawnen namelijk niet meer eenmaal ze verslagen zijn.Ah ok, oei dat had ik niet verwacht in een Open World game.
Ik hoop gewoon niet dat je telkens een volledig uur progression kwijt speelt omdat je bv 1 seconde niet oplet.
In DS3 had ik bv juist een boss verslagen en dan door even onoplettendheid door een gewone enemy ineens gekilled worden en hopla ik kan ook die boss weer opnieuw doen. Ben toen maar gestopt met DS3 of anders had de Dual Shock door het raam gegaan denk ik![]()
Da is wel complete bullshit, dat kan niet. Je kan zelf sterven tijdens de boss fight en de boss als nog killen en de kill telt. Dus sterven na de kill tegen een mob en de fight opnieuw moeten doen heb ik nog nooit gezien. Ook geraak je bij elke boss fight in DS3 binnen de min, vaak zelf sneller. Het spel is punishing, maar niet unfair.In DS3 had ik bv juist een boss verslagen en dan door even onoplettendheid door een gewone enemy ineens gekilled worden en hopla ik kan ook die boss weer opnieuw doen.
Ik vond die bij DS3 ook al heel dicht staan door de shortcuts, terug wandelen duurt nooit langer dan 1 min max. En inderdaad volgens mij gaan die statue's in Elden Ring helpen om dicht bij de boss opnieuw te spawnen.Ik verwacht wel dat ze het iets gemakkelijker gaan maken en die bonfires kort bij bosses gaan zetten zoals ze gedaan hebben bij Sekiro.
Ik verwacht dat combat een mix gaat zijn tussen aanvallen a la Dark Souls maar met meer mobiliteit zoals Sekiro. Je kan ook naar bogen en magie gaan om het iets meer op afstand te houden.Wat kijk ik uit naar deze game.
Al heb ik wel wat schrik van de Combat want die ben ik niet gewend.
Heb heel even Dark Souls 3 gespeeld maar vond ik te frustrerend en te linair.
Nu heeft het Open World aspect mij wel overhaald samen met de mooie graphics.
Rustig rustig... ge moet u niet zo druk maken in dien "complete bullshit" zenneDa is wel complete bullshit, dat kan niet. Je kan zelf sterven tijdens de boss fight en de boss als nog killen en de kill telt. Dus sterven na de kill tegen een mob en de fight opnieuw moeten doen heb ik nog nooit gezien. Ook geraak je bij elke boss fight in DS3 binnen de min, vaak zelf sneller. Het spel is punishing, maar niet unfair.

Ik bedoel dat helemaal niet zo kwaadaardig als het misschien overkomtRustig rustig... ge moet u niet zo druk maken in dien "complete bullshit" zenne