Elden Ring

Elden Ring

Bando Namcai en From Soft zouden al jarenlang op de hoogte zijn geweest van de veiligheidsproblemen met de online component van het spel.

Remember that Dark Souls exploit that caused a lot of trouble for PC users? Well, it turns out that Bandai Namco might have been aware of this issue for quite some time. According to a new report from VGC, multiple individuals have discovered the exploit as early as 2019. This means that Bandai Namco might've been aware of the issue for a long time... So, a repeat of the GOG Galaxy situation.

First off, an update on the current situation surrounding the PC versions of Dark Souls, Dark Souls II, and Dark Souls III. As of the writing of this article, Dark Souls' PC servers have remained offline to fix the exploit. For those in need of a refresher, this exploit allows players to introduce malicious code into the user's PC through the game's Invaders feature.

One of the people behind the discovery of the vulnerability told VGC that they had made Bandai Namco aware of the issue over a month earlier. As is common of cybersecurity incidents of this caliber, neither the publisher nor developer FromSoft acted upon the warning until it was made public.

Elden Ring zal hetzelfde probleem hebben. Dus ofwel fixen ze het probleem voor release, ofwel is er geen online bij release, ofwel delayen ze het spel. Iets anders kan ik me moeilijk voorstellen.

Alez online problemen lijken voor de launch toch opgelost te zijn op pc, hallelujah.

Iedereen al hun class beslis? Hier zal het vanouds de Wretch(Deprived) worden. Zeker nu hij als start gear een club heeft wat mij altijd al een halve game heeft gediend in elke Souls game :p

Prophet run spreekt me ook wel aan.

Alez online problemen lijken voor de launch toch opgelost te zijn op pc, hallelujah.

Iedereen al hun class beslis? Hier zal het vanouds de Wretch(Deprived) worden. Zeker nu hij als start gear een club heeft wat mij altijd al een halve game heeft gediend in elke Souls game :p

Heb Darksouls 3 een week gespeeld en dan ben ik er niet meer aan begonnen nadien. Omdat het nu open world is ga ik Elden Ring toch spelen. Kan dus niet vergelijken betreft die class kiezen.

Wel spreken al de spells die ik in filmpjes heb gezien enorm aan maar waarschijnlijk ga ik toch voor de meelee class gaan. Das dien Bloody Wolf dan denk ik. Of mss Champion. Hoop dak nadien geen spijt ga hebben van men keuze

Ben efkes in de war, wa ist verschil met die nieuwe classes en die van de test server??

Edit 1: nvm zie het al dat waren soort van custom classes, hmm keer zien dan.
Edit 2: Ik denk dat ik weer heel klassiek ga starten met ofwel Warrior, ofwel Vagabond.

Is er een beginnersklasse? :help:
Gezien jij ook op PS5 gaat spelen zoals 90% van dit forum, kunt ge kiezen wat ge wilt denk ik. The boys here will take care o ye if need be :p
Verder lijken(totnutoe) zowel Hero als Prophet zeer toegankelijk van het weinige dat ik al heb gezien.

Volgens mij gaat de strenght class ( Vagabond ) die altijd heel toegankelijk is voor nieuwelingen dit nu nog meer zijn. Dit gewoon al omdat in Elden Ring nu ook je equipment load omhoog gaat bij het levelen van je Strenght, dat is dus 1 stat voor zowel meer damage als heavier armor. Voor de rest gewoon wat stamina en hp levelen en ge zijt er klaar voor denk ik :p

Is er al geweten hoe vlot Elden Ring gaat spelen op PS4. Zou het zonde zijn om deze op PS4 te spelen ipv 5.
Heb op dit moment nog geen PS5. Ik dacht te wachten maar las dat er sowieso een gratis PS5 upgrade zal zijn.

Als'k het goed heb bouwen ze verder op dezelfde engine als Dark Souls 3 en Sekiro. Zal vermoedelijk wel best ok presteren maar verwacht wel wat extra laadtijden, pop in en een mindere constante framerate.

Terug
Bovenaan