Release is wel vrijdag hé
De review is intussen klaar, nu is het wachten tot het embargo verloopt.![]()
i come from the land down under
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Release is wel vrijdag hé
Hoelaat verloopt het weer? 15u of 16u?Release is wel vrijdag hé
Van de BG crew ben jij degene die het meest man is om een from software spel te mogen (en kunnen) reviewen?Release is wel vrijdag hé

Ik heb ook de twee previews gedaanVan de BG crew ben jij degene die het meest man is om een from software spel te mogen (en kunnen) reviewen?
Benieuwd naar de score!

How, gij zijt nen echte inderdaad! NiceIk heb ook de twee previews gedaan
En ik ben een OG die de originele Demon's Souls nog geïmporteerd heeft vanuit Azië, als ik niet gekwalificeerd ben om die te reviewen dan weet ik het ook niet.
(Embargo is tot 16u)

Zijt maar braaf of volgende keer review ik een FromSoftware game.Van de BG crew ben jij degene die het meest man is om een from software spel te mogen (en kunnen) reviewen?
Benieuwd naar de score!
Ze hebben ook boardgames!Zijt maar braaf of volgende keer review ik een FromSoftware game.
Zeker ook es de From Software studio bezoeken in Tokyo, alhoewel.. Veel was daar nie te zien :/Ik heb ook de twee previews gedaan
En ik ben een OG die de originele Demon's Souls nog geïmporteerd heeft vanuit Azië, als ik niet gekwalificeerd ben om die te reviewen dan weet ik het ook niet.
(Embargo is tot 16u)
*Verandert snel zijn score*Mijn pre-order van bol is nog niet verstuurd.
Dan kan ik nog annuleren als @FreakyJP het minder dan een 9 geeft.

![]()
Review: Elden Ring
In 2009 importeerde ik een PlayStation 3-game van een voor mij relatief onbekende ontwikkelaar. Het was een PlayStation-exclusive die in onze contreien in eerste instantie niet werd uitgebracht, maar gelukkig was de Aziatische versie ook in het Engels. Hierdoor kon ik deze duistere RPG die in...www.beyondgaming.be
Mij zegt de game ook niks. Echt 0,0 interesse in. Maar goed, dat heb ik met simracers ook. Elk z'n ding zeker.Waarom die hype ik snap het niet... Hebben ze ook een easy mode. Qua wereld fantastisch maar ik erger me gewon aan steeds opnieuw proberen en proberen...