Elden Ring

Elden Ring

Ja da zijn zo de voor de hand liggende, tzijn die keys da mijn interesse trekken :p

Wel Golden Seed gepakt uiteindelijk, zal wel zien waarvoor die keys dienen later
die starting gift keys? daarmee kan je bepaalde deuren openen. bijvoorbeeld helemaal in het begin voor je naar boven gaat heb je zo een klein beeldje waar je iets kan insteken.

Ik heb samurai gekozen als starting class. Beetje wennen aangezien ik een pure magic build had in Demon’s Souls. Eerste uur op het gemak de wereld wat verkend, veel bloemetjes geplukt.

ik ga gaan slapen na 3 uur afgemaakt te worden door dezelfde boss zonder ook maar een klein beetje vebetering te zien :(

puur op deze boss raad ik de mensen die nog nooit een from software gespeeld hebben het niet meer aan eigelijk :unsure:

ik ga gaan slapen na 3 uur afgemaakt te worden door dezelfde boss zonder ook maar een klein beetje vebetering te zien :(

puur op deze boss raad ik de mensen die nog nooit een from software gespeeld hebben het niet meer aan eigelijk :unsure:
En morgen zegt ge, ja twas eigenlijk best easy. xD

Waarom ga je gewoon niet ergens anders heen en kom terug als je wat hoger lvl bent?

En morgen zegt ge, ja twas eigenlijk best easy. xD

Waarom ga je gewoon niet ergens anders heen en kom terug als je wat hoger lvl bent?
kzit opt einde denk ik,zou echt uren duren voor maar een paar lvls omhoog te gaan...het gaat zoiezo ooit lukken zoals altijd maar de moeilijkheidsgraad is ferm omhoog gegaan nadat ik had gezegd dat het makkelijker was :unsure:

kzit opt einde denk ik,zou echt uren duren voor maar een paar lvls omhoog te gaan...het gaat zoiezo ooit lukken zoals altijd maar de moeilijkheidsgraad is ferm omhoog gegaan nadat ik had gezegd dat het makkelijker was :unsure:
Whut opt einde? Dacht dat het makkelijk 60+ uur was om alles te doen. You sure?

kzit aan het einde van de map dus ik denk het wel
Ik ken u ni (misschien zijt ge wel extreem goed in From games), maar als zelfs de meeste ervaren reviewers het ni kunnen uitspelen op een week, lijkt het mij verdomd onrealistisch dat ge al aan het einde van het spel zit . :crazy:

Ik ben in't begin in een instance misschien wel 30x gekilled koort die kat-achtige boss, maar de voldoening is dan wel eens zo groot als het lukt.
Erger ik mij soms? ja! Vervloek ik het spel soms? Wees maar zeker.

Maar ik blijf het wel een fantastisch spel vinden!

Ik ben in't begin in een instance misschien wel 30x gekilled koort die kat-achtige boss, maar de voldoening is dan wel eens zo groot als het lukt.
Erger ik mij soms? ja! Vervloek ik het spel soms? Wees maar zeker.

Maar ik blijf het wel een fantastisch spel vinden!
Heb hem net verslaan ook! 3de poging wel, maar mss had ik al wat hoger level.. al moet ik zeggen ik ben nog maar 3 uur bezig 😅 .
Eerste attempt was wel epic fail, 2de bijna down en bij de 3de wist ik goed welke aanval ik kon punishen.

Ik ken u ni (misschien zijt ge wel extreem goed in From games), maar als zelfs de meeste ervaren reviewers het ni kunnen uitspelen op een week, lijkt het mij verdomd onrealistisch dat ge al aan het einde van het spel zit . :crazy:
je kent kiiilerke inderdaad niet :D

Ja da zijn zo de voor de hand liggende, tzijn die keys da mijn interesse trekken :p

Wel Golden Seed gepakt uiteindelijk, zal wel zien waarvoor die keys dienen later
Die keys dienen voor bepaalde objecten te openen in de wereld, maar je vindt er daarvan meer dan genoeg en je zal die later ook zelfs kunnen kopen.

Terug
Bovenaan