Mijn verliesstroomschakelaar van 30mA is dit weekend voor de 2e keer afgeslagen op een jaar tijd. Sinds de eerste keer heb ik de groepen op 30mA een eigen verliesstroomschakelaar gegeven. Alleen die van de omvormer zonnepanelen is afgeslagen.
Ik heb de logboeken van de SMA omvormer bekeken en zag errorcode 103 "line voltage is too high slow" enkele minuten voor afslaan. Die errorcode heb ik in de maanden ervoor niet teruggevonden.
Kan het dat een verliesstroomschakelaar ook gevoelig reageert op overvoltages? Is er een ander probleem dat ik moet onderzoeken?
Ik heb de logboeken van de SMA omvormer bekeken en zag errorcode 103 "line voltage is too high slow" enkele minuten voor afslaan. Die errorcode heb ik in de maanden ervoor niet teruggevonden.
Kan het dat een verliesstroomschakelaar ook gevoelig reageert op overvoltages? Is er een ander probleem dat ik moet onderzoeken?

van 6.3A. Randaarding mag in .Be enkel niet huishoudelijk. Belachelijk en met als enige reden Niko die goed gelobyt heeft indertijd.