Dat is nooit met een stekker eh zo een spiegelkast, er komt gewoon een 3g2,5 flex uit de muur waar u kast komt en die sluit je aan op het stopcontact + lichtschakelaar in uw spiegelkast.Een badkamermeubel aangesloten met stekker mag aanzien worden als verbruiker; expliciet vermeld op verslag zou ik het wel goedkeuren.
Die slv klikstopc hebben ook maar een Ivan 6.3A. Randaarding mag in .Be enkel niet huishoudelijk. Belachelijk en met als enige reden Niko die goed gelobyt heeft indertijd.
Nog nooit heb ik een residentiële keurder geweten die daar een probleem van maakte. Zowel bij herkeuring als bij eerste keuring.
Maar het is zo dat dit in principe niet toegelaten is. Maar een alternatief is er vaak ook gewoon niet.
Wat ik wel al gemerkt heb is de grote diversiteit in opvattingen van keurders en keuringsorganismen. Je zou verwachten dat hier toch een beetje eenduidigheid over is, aangezien ze allemaal zich baseren op hetzelfde boek met regels. Maar dit blijkt dan toch niet zo te zijn.
van 6.3A. Randaarding mag in .Be enkel niet huishoudelijk. Belachelijk en met als enige reden Niko die goed gelobyt heeft indertijd.