Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon doen, dan moeten we minder afsplitsen.Moesten we nu ne keer in 2026 voor elke reply een apart topic openen?
Moderators worden zot, vooral in politiek & achterbaks.
Veel verschil zal het daar niet maken, die praten daar toch allemaal naast elkaar.
Was de nieuwe regel in 2026 niet dat iedereen in P&A zijn eigen topic krijgt? Alleen maar voordelen voor de mods toch? Niemand nog boel met mekaar en iedereen krijgt altijd gelijk in het eigen topic.Moesten we nu ne keer in 2026 voor elke reply een apart topic openen?
Moderators worden zot, vooral in politiek & achterbaks.
Veel verschil zal het daar niet maken, die praten daar toch allemaal naast elkaar.
En wat als er toch iemand durft replyen op een topic?Gewoon doen, dan moeten we minder afsplitsen.
Geen idee. Net zoals bij de regering kijken we niet vooruit en lossen we dat probleem dan wel op als het te laat is.En wat als er toch iemand durft replyen op een topic?
Zijn jullie regels al aangepast?
Ga je nu beweren dat moderators van BG betaald werden of een uitkering kregen voor hunne zever?Ach, een nieuw topic over de beperking van de werkloosheidsuitkering. Moet dit dan niet in pol en actua?
En wat doe je dan wel op uw werk, ambtenaar?Ik werk dus alweer niet in 2026. En dat met uw belastinggeld.
Groetjes,
Een ambtenaar
Ach, ik wist niet dat hier Walen zaten. Wel spitsvondig om uzelf ambtenaar te noemen.Ik werk dus alweer niet in 2026. En dat met uw belastinggeld.
Groetjes,
Een ambtenaar
Op BG zitten tiens. Gelijk iedereen hier.En wat doe je dan wel op uw werk, ambtenaar?
Nikske Walen, das nog 2 kilometer van hier. Anders zat ik wel op sous gaming.Ach, ik wist niet dat hier Walen zaten. Wel spitsvondig om uzelf ambtenaar te noemen.
Anders zat ik wel op Julie Taton.Anders zat ik wel op sous gaming
Als ik was verkozen tot super SEO dan kreeg je daarvoor de zegen van de super SEO. Maar helaas heeft het volk anders beslist.Anders zat ik wel op Julie Taton.
FTFY
De ruigen heeft dat al geprobeerd. Er is maar 1 meneer Van Rossem en die heeft hij kunnen omleggen. En de ruigen had meer krediet als gij. Eerste en laatste waarschuwing.Als ik was verkozen tot super SEO dan kreeg je daarvoor de zegen van de super SEO. Maar helaas heeft het volk anders beslist.
Tenzij ze de huidige super SEO omverwerpen...
Of wat? Ik mag niet op Julie? Maakt mij niet uit. You have no power here. Power to the people!Eerste en laatste waarschuwing.
Of ge moogt het opnemen in de AFAS Dome tegen alle verleiders van Temptation IslandOf wat? Ik mag niet op Julie? Maakt mij niet uit. You have no power here. Power to the people!
Tut-tut, zo ne goeien hebben we nog niet gehad. @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield for president !Of wat? Ik mag niet op Julie? Maakt mij niet uit. You have no power here. Power to the people!
Gij kiest er m.a.w. vrijwillig voor om niet op Julie te mogen? Conclusie: @Slyke en onze SEO met overcompensatiedwang zijn het nieuwste BG-koppeltje. Proficiat jongens! Maak er een mooi jaar van. Koop alvast een familiepak Anusol in.Tut-tut, zo ne goeien hebben we nog niet gehad. @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield for president !
Ik wacht nu tegen dat
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Venezuela binnenvalt om wat Venezuelaanse/Venezuelaense/Venezulisjaanse... soit schone grieten hier binnen te gooien.