Wat is er toch aan de hand met liverpool ?, heb ze dit seizoen enkel nog maar keer gezien tegen ajax ( CL ) en dat was twee keer et de hakken over de sloot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al hun cv's liggen in de lappenmandWat is er toch aan de hand met liverpool ?, heb ze dit seizoen enkel nog maar keer gezien tegen ajax ( CL ) en dat was twee keer et de hakken over de sloot.
Denk niet dat het een terugspeelbal was, keeper kwam uit en stond totaal niet klaar om een pass te ontvangen. Omdat de keeper dreigde te laat te komen wou rudiger de bal nog buiten tikken volgens mij.in mijnen tijd leerden wij bij de miniemen dat ge nen terugspeelbal altijd naast de goal moest spelen.
ik geef die wijsheid nu ook aan mijn E-junioren door.
Maar voor de grote talenten zullen andere regels gelden, peins ik.
En hun doelman begint Karius verschijnselen te tonen.Al hun cv's liggen in de lappenmand

Blessures aan hun 3 CV’s gecombineerd met het feit dat ze al 2 seizoenen (kan zelfs 3 zeggen) vollenbak gaan. Dat is niet houdbaar, hebben we bij city ook gezien na 198 punten in 2 seizoenen gehaald te hebben. Top 4 halen en dit seizoen vergeten. Volgend jaar staan ze er weer.Wat is er toch aan de hand met liverpool ?, heb ze dit seizoen enkel nog maar keer gezien tegen ajax ( CL ) en dat was twee keer et de hakken over de sloot.

Bwa is toch meer op zijn plaats zetten?Allez Tuchel is een dikke maand bezig en hij ligt al in de clinch met iemand... Benieuwd hoe lang die gaat blijven... Snap er ook niets van, CHO was toch niet zo slecht ingevallen?
.Alleen vooraan te weinig rendement, Giroud niet meer de jongste, Tammy is maar meh, en Werner heeft het moeilijk in de PL (evenals Havertz)Vind dat Tuchel goed werk aan het leveren is met Chelsea, ze lijken me toch gevaarlijker en tactisch beter samenspelen dan onder Lampard. Mits ze CL halen en Tuchel krijgt vertrouwen en centjes kan dit wel een geducht Chelsea worden volgend seizoen.
Alleen vooraan te weinig rendement, Giroud niet meer de jongste, Tammy is maar meh, en Werner heeft het moeilijk in de PL (evenals Havertz)