Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
1717488471783.png

Start seizoen: 16 augustus 2025
Kalender: https://www.premierleague.com/news/4324539
Kampioen vorig seizoen: Liverpool
Gedegradeerde teams: Leicester, Ipswich, Southampton
Gepromoveerde teams: Burnley, Leeds, Sunderland

Bekerwinnaar: Crystal Palace
League Cup winnaar: Newcastle

Laatst bewerkt:
Liverpool er al bijna klaar voor.
Frimpong en Wirtz bevestigd, Kerkez is ook rond en zou dinsdag bevestigd worden.
Nog een centrale verdediger na het vertrek van Quansah vermoed ik en we’re ready to go.

Liverpool kan toch ook wel nog een spits gebruiken?
Veel speculatie over Wirtz-Szoboszlai als 9-10 in een ander soort systeem bij Slot.
Denk inderdaad dat ze enkel een absolute topper (zoals Isak) willen het dit seizoen nog gaan doen met de spelers die ze hebben.
Vorig seizoen Diaz ook meermaals in de punt laten spelen, werkte niet slecht. Gakpo kan dat volgens mij ook, en Nunez is (nog) niet weg voorlopig. Al zal die wel vertrekken..

Veel speculatie over Wirtz-Szoboszlai als 9-10 in een ander soort systeem bij Slot.
Denk inderdaad dat ze enkel een absolute topper (zoals Isak) willen het dit seizoen nog gaan doen met de spelers die ze hebben.
Vorig seizoen Diaz ook meermaals in de punt laten spelen, werkte niet slecht. Gakpo kan dat volgens mij ook, en Nunez is (nog) niet weg voorlopig. Al zal die wel vertrekken..
Aanvallend ingestelde spelers genoeg in dat opzicht en Slot heeft al laten zien dat hij heel makkelijke van systemen kan en wil wisselen als het nodig is, zelfs meermaals in een wedstrijd.

Geruchten voor Sesko of Gyokeres.
Zou liever Isak zien komen, is battle tested.

Ondertussen weeral deadwood gaan shoppen bij Chelsea (Kepa) :unsure:
Kepa is toch geen slechte transfer als het transferbedrag klopt? Ocharm 5 miljoen voor een keeper die persé in Londen wou blijven, content is met een plaats als 2e doelman en kans geeft om een 3e doelman te ontwikkelen.
Ik vind er niets mis mee 🤷‍♂️

Kepa als 2de doelman voor 5M lijkt me idd niet slecht.

Ik verwacht heel weinig van ons qua transfers, vooral uitgaand. Kudus zal helaas wel weg zijn (liefst weg uit Engeland persoonlijk). Paqueta mogelijks terug naar Brazilië.
Het zal last minute wel weer een oude glorie worden die zijn pensioen komt aandikken en na 2 weken geblesseerd is.
En mss nog ergens weer een totale miscast ook, anders is het West Ham niet.

Het goeie nieuws is dat Bowen blijft. Nu die durft wss ook niet of zijn schoonvader doet hem dood :D

Liverpool er al bijna klaar voor.
Frimpong en Wirtz bevestigd, Kerkez is ook rond en zou dinsdag bevestigd worden.
Nog een centrale verdediger na het vertrek van Quansah vermoed ik en we’re ready to go.
Liverpool heeft een belachelijk sterke ploeg nu. Voor de rest van de PL is het hopen dat Van Dijk van de cliff afvalt dit seizoen.

Terug
Bovenaan