En ghelamco dat kopje onder gaat. Ik dacht dit vorig jaar al. Nu met de lening kunnen ze wsl een half jaar verder.Het zal voor de financiën van Antwerp ook wel niet goed zijn dat er geen Europees voetbal is volgend seizoen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ghelamco dat kopje onder gaat. Ik dacht dit vorig jaar al. Nu met de lening kunnen ze wsl een half jaar verder.Het zal voor de financiën van Antwerp ook wel niet goed zijn dat er geen Europees voetbal is volgend seizoen?
Gent heeft zo'n 8 miljoen euro binnengehaald met de Conference League dit jaar. Dus ja, dat scheelt wel wat. Ik zie ook wel wat vertrekkers deze zomer: Lammens, Doumbia, Balikwisha, Janssen. Enige voordeel is dat je nu maar een beperkte kern nodig hebt.Het zal voor de financiën van Antwerp ook wel niet goed zijn dat er geen Europees voetbal is volgend seizoen?
8 miljoen is niet niks maar die hebben een mooie campagne gespeeld. Dat zie ik ons niet doen op de moment. Het ergste vind ik misschien nog dat we minder aantrekkelijk zijn voor potentiële transfers.Gent heeft zo'n 8 miljoen euro binnengehaald met de Conference League dit jaar. Dus ja, dat scheelt wel wat. Ik zie ook wel wat vertrekkers deze zomer: Lammens, Doumbia, Balikwisha, Janssen. Enige voordeel is dat je nu maar een beperkte kern nodig hebt.
Dat lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk.Kan ook een silver lining hebben hé. Met beperkte middelen zo goed mogelijk willen doen. Zelfde geld schrijf je een Unionesk verhaal volgend jaar.
't zal ook 8 mil bruto zijn, nee?8 miljoen is niet niks maar die hebben een mooie campagne gespeeld. Dat zie ik ons niet doen op de moment. Het ergste vind ik misschien nog dat we minder aantrekkelijk zijn voor potentiële transfers.
Voordelen zijn inderdaad een beperkte kern en langere voorbereiding op het seizoen.
Dat lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk.
Wij geven geen geld meer uit aan transfers, vorige zomer zo goed als niets uitgegeven (Keita was verplichte aankoop om dan direct door te verkopen met mooie winst). Union heeft het afgelopen seizoen voor €19 miljoen aangekocht, seizoen er voor €17 miljoen.
Ik vermoed van wel. Voorrondes van Conference League brengen onder de lijn niets op heb ik enkele jaren geleden eens ergens gelezen. Pas vanaf groepsfase is dat interessant.'t zal ook 8 mil bruto zijn, nee?
dus daar moeten alle kosten/premies etc vanaf getrokken worden
Voorlopig enkel Foulon en Hairemans die erbij komen? Ik wil hún kwaliteit niet onderschatten maar een echte kwaliteitsinjectie zoals Chery is gebleken, kan je dat niet noemen?Gent heeft zo'n 8 miljoen euro binnengehaald met de Conference League dit jaar. Dus ja, dat scheelt wel wat. Ik zie ook wel wat vertrekkers deze zomer: Lammens, Doumbia, Balikwisha, Janssen. Enige voordeel is dat je nu maar een beperkte kern nodig hebt.
Zeker Hairemans, vind ik een vreemde transfer, die gaat niet beter worden... En het is nu niet dat Mechelen dé referentie is, tenzij dat het niveau is dat Antwerp beoogd?Voorlopig enkel Foulon en Hairemans die erbij komen? Ik wil hún kwaliteit niet onderschatten maar een echte kwaliteitsinjectie zoals Chery is gebleken, kan je dat niet noemen?
Foulon is echt wel een upgrade tov wat er nu op de backs loopt bij Antwerp hoor.Voorlopig enkel Foulon en Hairemans die erbij komen? Ik wil hún kwaliteit niet onderschatten maar een echte kwaliteitsinjectie zoals Chery is gebleken, kan je dat niet noemen?
Ik wil Foulon zijn kwaliteiten zeker niet onderschatten, want ik vind het een vreemde transfer om naar Antwerp te gaan.Foulon is echt wel een upgrade tov wat er nu op de backs loopt bij Antwerp hoor.
Belg, heel wat ervaring, gratis en niet te oud. Lijkt me een prima transfer. Zeker omdat we volgend seizoen op linksback niemand hebben, behalve Bataille die daar kan depanneren.Ik wil Foulon zijn kwaliteiten zeker niet onderschatten, want ik vind het een vreemde transfer om naar Antwerp te gaan.
Het gaat echt weer 5 jaar duren eer we nen deftige trainer hebben.Ik neem geen abo tot hij buiten ligt.
Louwagie moeit hem, niet verwonderlijk dus.
Soort zoekt soort.
We'll, we're screwed.Geeft hem goeie spelers en hij zal mooi voetbal brengen.