Premier League: Engels Voetbal 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
1717488471783.png

Start seizoen: ?
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: Manchester City
Gedegradeerde teams: Burnley, Sheffield United, Luton Town
Gepromoveerde teams: Leicester, Ipswich, Southampton

Bekerwinnaar: Manchester United
League Cup winnaar: Liverpool

Laatst bewerkt:
Halve schuldbekentenis maar tegelijkertijd ook "wij hebben geld, en gooien er nog wat meer tegenaan puur om aan te tonen dat we dankzij al het geld kunnen doen wat we willen"

Niet helemaal Premier League maar Club Nxt speelt op Schiervelde (ja ik weiger the nest te zeggen) tegen West Ham.
Zal ook wel de u23 zijn van West Ham maar toch, op mijne velo naar West Ham. Niet iets dat ik ooit verwacht had te doen.

Een vorm van Europese away in eigen stad (en we hebben effectief met 2 zitten overwegen om op hotel te gaan zodat het helemaal als een europese trip aanvoelt)

Niet helemaal Premier League maar Club Nxt speelt op Schiervelde (ja ik weiger the nest te zeggen) tegen West Ham.
Zal ook wel de u23 zijn van West Ham maar toch, op mijne velo naar West Ham. Niet iets dat ik ooit verwacht had te doen.

Een vorm van Europese away in eigen stad (en we hebben effectief met 2 zitten overwegen om op hotel te gaan zodat het helemaal als een europese trip aanvoelt)
Als je zou overnachten zal het echt voelen als een nest!

Toch vanaf 9u inpilsen dan? :coolbrows:

Maar mss komt Theate nog! Kwestie van toch goed nieuws te brengen.
ho maar, tis maandag, zit te snotteren gelijk zot (eigen fout), vanavond nog naar kliniek voor controle en gaan afzien bij de kinesiste.
Niet nodig om dan nog eens zo hard te trappen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan