Start seizoen: 9 augustus 2024
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: PSV Eindhoven
Gedegradeerde teams: FC Volendam, Vitesse, Excelsior
Gepromoveerde teams: Willem II, FC Groningen, NAC
Bekerwinnaar: Feyenoord
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Start seizoen: 9 augustus 2024
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: PSV Eindhoven
Gedegradeerde teams: FC Volendam, Vitesse, Excelsior
Gepromoveerde teams: Willem II, FC Groningen, NAC
Bekerwinnaar: Feyenoord
Hoewel ik Godts nog niet geweldig vond in de Europese matchen. Maar verwacht wel dat het zijn doorbraak gaat zijn. Zeker nu Bergwijn mogelijks nog weggaat. Hopelijk Forbs ook nog, al vind ik het sowieso onbegrijpelijk dat die de voorkeur op Godts kreeg.Mika Godts sterk begonnen aan het seizoen.
Mooie assist voor Lynson.
De youngsters iets om naar uit te kijken. De rest van de basisploeg toch vooral spelers die weg mogen lijkt mij. Want voor de rest wel zwak Ajax in de eerste helft.
Een competitie die ik niet echt volg buiten dan eens de klassieker enzo.
Al zal ik vanwege vriendschapsbanden wel terug eens (mss meerdere keren) richting Nijmegen gaan.
@Wilcao jullie toch al enkele jaren beetje op de sukkel (als ik het zo mag noemen)? Zicht op beterschap?
Vrees er wat voor. Zal wat afhangen van Priske en Feyenoord.PSV wel meteen wel weer met de beuk erin. Ik hoop toch op een iets spannendere competitie in NL dit jaar.
Op de sukkel is zelfs nog een understatementEen competitie die ik niet echt volg buiten dan eens de klassieker enzo.
Al zal ik vanwege vriendschapsbanden wel terug eens (mss meerdere keren) richting Nijmegen gaan.
@Wilcao jullie toch al enkele jaren beetje op de sukkel (als ik het zo mag noemen)? Zicht op beterschap?
. Toont imo aan dat zowat iedere club ter wereld heel snel van zijn troon kan worden gestoten door geen goeie stuurlui aan boord te hebben.Thanks aan beiden voor de uitleg.
Heb zelf niets met Ajax maar tis toch een naam waarvan je geen zo'n situaties verwacht.
Pfff, frustrerend.Hoefkens de konijnenpoot van Riemer even geleend.
Bij Ajax toch veel teveel spelers die minuten maken die er hopelijk in september niet meer bijlopen.
Europese matchen zorgen voor vreemde basisopstellingen, waarin toch al te vaak duidelijk wordt dat Mislintat hier toch heel veel brol heeft binnengebracht.
Tegen Panathinaikos was het vooral omdat we niet efficiënt genoeg waren, want die match moest altijd gewonnen worden binnen die 90 minuten. Uiteraard kunnen we niet verwachten dat alles opeens begint te draaien met wat vorig jaar allemaal is gebeurd en nog veranderd moet worden. In mijn ogen wisselt Farioli te veel in zijn basisopstelling. Geen idee wat de reden is en of dat hij nog aan het zoeken is naar zijn beste 11, maar dat moet wel veranderen. Wat natuurlijk geen excuus mag zijn om te verliezen tegen NAC.Lekker begin voor Ajax.
Met serieuze hakken over de sloot pas gekwalificeerd en nu meteen verliezen.
Die midweekmatchen spelen wss ook wel een rol wss, in die wisselende opstellingen. Ook nog transfergewijs heel wat op til lijkt mij.Tegen Panathinaikos was het vooral omdat we niet efficiënt genoeg waren, want die match moest altijd gewonnen worden binnen die 90 minuten. Uiteraard kunnen we niet verwachten dat alles opeens begint te draaien met wat vorig jaar allemaal is gebeurd en nog veranderd moet worden. In mijn ogen wisselt Farioli te veel in zijn basisopstelling. Geen idee wat de reden is en of dat hij nog aan het zoeken is naar zijn beste 11, maar dat moet wel veranderen. Wat natuurlijk geen excuus mag zijn om te verliezen tegen NAC.
Transfergebeurtenissen lijken me de enige redenen om dit te verklaren, want het is echt wel veel wat gewisseld wordt. Vooral in het middenveld moet er echt nog wat gebeuren en ook op de RB en spitspositie. Eigenlijk nog op heel veel plekkenDie midweekmatchen spelen wss ook wel een rol wss, in die wisselende opstellingen. Ook nog transfergewijs heel wat op til lijkt mij.
.