Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan heb je ditmaal wel de uitgestelde matchen als excuusNa Feyenoord - Ajax, wordt nu ook Ajax - Utrecht uitgesteld wegens politiestakingen. Iedereen heeft natuurlijk het recht op staking, maar wel balen dat we sffs al 3 matchen achter liggen en nog moeten inhalen. Straks staan we weer laatste.

Fortuna says no.Na Feyenoord - Ajax, wordt nu ook Ajax - Utrecht uitgesteld wegens politiestakingen. Iedereen heeft natuurlijk het recht op staking, maar wel balen dat we sffs al 3 matchen achter liggen en nog moeten inhalen. Straks staan we weer laatste.
Lang geleden dat we nog eens een rustige avond hebben beleefd.Fortuna says no.
Voor het eerst in 2 jaar ook enige rust en structuur aan de top van de club.Lang geleden dat we nog eens een rustige avond hebben beleefd.
Het is idd al rustiger, maar nog niet hoe het hoort imo. Nog te veel twijfels over Kroes. Nog mensen, zoals Van Praag, die eigenlijk nog wel weg moeten. Maar tot nu toe wel tevreden over Farioli. Het is zeker (nog) niet op z'n Ajax's, maar het is staat er wel.Voor het eerst in 2 jaar ook enige rust en structuur aan de top van de club.
Hielp gisteren wel dat die ziekenhuisbal van Bastien resulteerde in rood voor Fortuna, al stond het toen al 2-0.
Heb met een half oog gekeken tot de 4-0 ofzo. Niets speciaals gezien, leek mij dat hij de nieuwe spelers hun eerste minuten wou geven?Het is idd al rustiger, maar nog niet hoe het hoort imo. Nog te veel twijfels over Kroes. Nog mensen, zoals Van Praag, die eigenlijk nog wel weg moeten. Maar tot nu toe wel tevreden over Farioli. Het is zeker (nog) niet op z'n Ajax's, maar het is staat er wel.
Gij de match gezien? Weet ge waarom Sutalo gewisseld is?
Ik vond Godts eigenlijk beter ingevallen vandaag, dan donderdag zijn match. Los van zijn 2 goals natuurlijk. Maar de dunne bezetting op de flanken gaat serieus problemen opleveren. En dan vind ik Traoré nog niet eens goed spelen sinds zijn terugkeer.Eerste goal in de Eredivisie voor Godts in de laatste seconden van een zakelijke overwinning tegen RKC.
Ihattaren ook ingevallen.
Dat je met Banel en Rasmussen, eigenlijk gewoon een centrale spits, toont daar idd de pure armoede aan. Hopelijk Berghuis daar snel terug, ondanks ik daar geen fan van ben, en deze winter daar nog een nieuwe naam.Ik vond Godts eigenlijk beter ingevallen vandaag, dan donderdag zijn match. Los van zijn 2 goals natuurlijk. Maar de dunne bezetting op de flanken gaat serieus problemen opleveren. En dan vind ik Traoré nog niet eens goed spelen sinds zijn terugkeer.
Soms moet je het spannender maken dan het is he@Wilcao dat was nipt![]()
.Net de samenvatting eens bekeken, ze maken het zichzelf wel heel moeilijk met al die kansen te missen en dan zo te blunderen achteraan.Soms moet je het spannender maken dan het is he.
Klopt. Balen dat net Sutalo die fout maakt, want voor mij één van de beste spelers dit seizoen. Een foutje kan natuurlijk altijd, maar hopelijk gaat het niet in zijn hoofd zitten.Net de samenvatting eens bekeken, ze maken het zichzelf wel heel moeilijk met al die kansen te missen en dan zo te blunderen achteraan.

Ja, gelukkig hebben we die nog. Er kwamen bijna weer traantjes aan te pasGelukkig heb je nog Woutje Weghorst!![]()
![]()
.