Start seizoen: ?
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: Real Madrid
Gedegradeerde teams: Almeria, Granada, Cadiz
Gepromoveerde teams: Leganes, Valladolid, (winnaar PO)
Bekerwinnaar: Athletic Bilbao
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Start seizoen: ?
Kalender:
Kampioen vorig seizoen: Real Madrid
Gedegradeerde teams: Almeria, Granada, Cadiz
Gepromoveerde teams: Leganes, Valladolid, (winnaar PO)
Bekerwinnaar: Athletic Bilbao
Die heeft toch aangegeven om bij Bilbao te blijven.Hopelijk kan Barca nog Williams tekenen

Ik zag enkel de 2e helft, maar die was toch echt niet goed. Real aanvallend heel onmondig, amper kansen gekregen en er zowaar nog enkele weggegeven. Hoorde wel dat ze de 1e helft wel heel goed waren.Real gaat al meteen domweg punten verspelen zeker? Hoe kan je dit nu niet winnen na die vroege voorsprong. Het moeilijkste is dan meestal gedaan.
Arbitrage wel twee zware blunders met die gegeven corner waaruit de 1-1 volgt en de niet gegeven rode kaart voor Maffeo, maar dat mag geen excuus zijn voor dit gelijkspel.
Mendy pakt ook nog eens oerdom rood op 't einde![]()
Tweede helft was zeker niet goed nee.Ik zag enkel de 2e helft, maar die was toch echt niet goed. Real aanvallend heel onmondig, amper kansen gekregen en er zowaar nog enkele weggegeven. Hoorde wel dat ze de 1e helft wel heel goed waren.
Helemaal eens met die wissels. Dacht net hetzelfde toen.Tweede helft was zeker niet goed nee.
In de eerste helft nochtans Mallorca bij vlagen weggetikt in een sterk kwartier. Ik had toen ook echt het geval dat dit wel eens 0-3 of meer kon worden. Probleem is dat je dan wel moet doorduwen natuurlijk, dat gebeurt toch al jaren veel te laks bij Real. Vroeger ten tijde van Mourinho o.a. wist je gewoon dat de pot gespeeld was en dat je je kon verwachten aan een 5-0/5-1 oid. Barcelona won ook jaren aan een stuk wedstrijden met dergelijke scenario's. Puntenverliezen kwamen toen vaak voort uit moeilijke uitwedstrijden waar je zelfs niet als eerste kon scoren.
Op dat vlak hunker ik toch naar een andere coach die er wat meer achter zit. Bij Ancelotti is het toch wat te veel van "doe maar wat". Zijn wissels gisteren waren ook nog eens dramatisch. Guler en Diaz pas inbrengen in minuut 88 terwijl je al een hele tweede helft ligt te sukkelen. Op die manier ga je weer wat onnodige blessures creëren en spelers die op hun tandvlees zitten zoals Jude vorig jaar.
Heb jij trouwens ook via DAZN gekeken? Ik vraag me af wie die co-commentator was.Helemaal eens met die wissels. Dacht net hetzelfde toen.

Dikke mindfuck.Er gaan wel geruchten maar ik had gedacht dat die uitleenbeurt al lang in orde had geweest.Zou Vermeeren niet best eens uitgeleend worden? Of gaat die weer een jaartje op de bank slijten?
Welke clubs doen de ronde?Er gaan wel geruchten maar ik had gedacht dat die uitleenbeurt al lang in orde had geweest.
Het had voor hem toch ook gewoon beter geweest als hij de voorbereiding had kunnen meemaken met de club waar hij voor gaat spelen. Ik volg Atletico niet goed genoeg om te weten hoeveelste hij is in de pikorde maar veel spelen gaat die dit seizoen toch ook niet doen mocht hij blijven he...
Met de komst van Gallagher daalt die terug in de pikorde. Hij zou beter terug op uitleenbeurt naar Antwerp gaan want Keita staat daar op vertrekken blijkbaar. Vermeeren bij bijvoorbeeld een middenmoter in de PL lijkt mij niet zo'n goede keuze?
Mja, ik zou dat toch geen verkeerde keuze vinden hoor. Ook bij een Duitse of Spaanse middenmotor gaat hij moeten knokken voor zijn plaats, zeker gezien hij de voorbereiding gemist heeft. Bij Antwerp kan die quasi meteen de basis in. En ik vind dat een speler op die leeftijd in de eerste plaats zoveel mogelijk moet spelen.Terug uitlenen aan Antwerp zou vrij belachelijk zijn natuurlijk.
Duitse of Spaanse middenmotor gewoon.
Ik had Valencia horen waaien, maar dat was op 1 van die rioolwebsites dus ik hecht er weinig geloof aan.Welke clubs doen de ronde?
Mja, ik zou dat toch geen verkeerde keuze vinden hoor. Ook bij een Duitse of Spaanse middenmotor gaat hij moeten knokken voor zijn plaats, zeker gezien hij de voorbereiding gemist heeft. Bij Antwerp kan die quasi meteen de basis in. En ik vind dat een speler op die leeftijd in de eerste plaats zoveel mogelijk moet spelen.