Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Degraderen met 39 punten is ook gewoon zot. Er zijn seizoenen geweest waarbij je dan 16e of 15e werd.

Zag liever geen van beide degraderen gezien imo beide clubs gewoon thuishoren in de PL, maar ja.
Ja, blijkbaar was je de afgelopen 15 jaar safe geweest met dat aantal. Aan de andere kant wilt dat zeggen dat er wel wat gelijke concurrentie was.

Ach we moeten uiteindelijk toegeven dat we gewoon te zwak waren. Vooral in die eerste seizoenshelft, eerst nog periode met Potter die gans die ploeg kapot maakte en achterin Killman die gewoon de ene flater na de andere begin en iedereen in de defensie met zich meesleepte.

Er zat ook te weinig spirit in de ploeg met momenten. Ipv te jagen, ervoor te gaan was het soms wandelvoetbal precies.

Aftellen naar de kalender en alvast 2 matchen markeren en congé aanvragen ervoor (want ze gaan het 9/10 op een kutuur en dag zetten)

Ach we moeten uiteindelijk toegeven dat we gewoon te zwak waren. Vooral in die eerste seizoenshelft, eerst nog periode met Potter die gans die ploeg kapot maakte en achterin Killman die gewoon de ene flater na de andere begin en iedereen in de defensie met zich meesleepte.

Er zat ook te weinig spirit in de ploeg met momenten. Ipv te jagen, ervoor te gaan was het soms wandelvoetbal precies.

Aftellen naar de kalender en alvast 2 matchen markeren en congé aanvragen ervoor (want ze gaan het 9/10 op een kutuur en dag zetten)
In de heenronde speelden jullie thuis tegen Forest (toen al met Nuno) en dat was dramatisch. Na het vertrek van Paqueta en na de komst van Pablo en Taty wel terug veel meer leven in.

In de heenronde speelden jullie thuis tegen Forest (toen al met Nuno) en dat was dramatisch. Na het vertrek van Paqueta en na de komst van Pablo en Taty wel terug veel meer leven in.
Ja dat was een belangrijke ommezwaai, maar kwam te laat.
En wanneer we dan eens voorkwamen te vaak angsthazen voetbal en direct achteruitkruipen wat ons af en toe wel de das heeft omgedraaid.

Het is vooruit kijken naar volgend seizoen en via via wss toch tegen beter weten in, met de dockers derby in de thuisvakken van millwall plaatsnemen. Nu hopen dat het niet te midden de zomer is en ik bij 25 graden mag gaan rondlopen met lange broek en mouwen.

Ik zag zonet een statistiek van het klassement met het puntenverschil t.o.v. vorig seizoen. Man U is de beste leerling van de klas met +29. Liverpool de slechtste met -24. Spurs staan op een 4e plaats met een verbetering van +3!

Nuno blijft alvast.
En belangrijker dus ook Paco.

Wel tevreden, niet altijd eens met zijn keuzes maar voorlopig dan wel even stabiliteit op dat vlak. En vergeleken met wat Sullivan anders aantrekt de beste manager sinds Moyes.

Nuno blijft alvast.
En belangrijker dus ook Paco.

Wel tevreden, niet altijd eens met zijn keuzes maar voorlopig dan wel even stabiliteit op dat vlak. En vergeleken met wat Sullivan anders aantrekt de beste manager sinds Moyes.
Dat is alvast goed nieuws. Wie gaat er vertrekken: Bowen? Hermansen, Mavropanos, Fernandes, Taty, Diouf, Wan-Bissaka?

Dat is alvast goed nieuws. Wie gaat er vertrekken: Bowen? Hermansen, Mavropanos, Fernandes, Taty, Diouf, Wan-Bissaka?
Ik verwacht:

- Areola
- Hermansen?
- Summerville
- Fernandes
- Taty
- Wan Bissaka
- Todibo
- Diouf
- Bowen (puur gezien zie ik die wel willen blijven maar loon zal struikelblok worden vrees ik)
- Mavropanos
- Disasi (nu is uitleenbeurt dus wisten we)
- Alvarez
- Aguerd

Dat wordt ook de grootste uitdaging, een ploeg hebben/bouwen.
Bij de vorige degradatie hadden we veel blijvers gezien de meeste niet meteen kans hadden op een transfer.

Benieuwd of men vrijdag gaat bekend maken wie de pl club eigenaar is die beschuldigd wordt van seksueel misbruik.

indien ja, dan moet die van ons wel opkrassen en verkopen (hoera)

Ik verwacht:

- Areola
- Hermansen?
- Summerville
- Fernandes
- Taty
- Wan Bissaka
- Todibo
- Diouf
- Bowen (puur gezien zie ik die wel willen blijven maar loon zal struikelblok worden vrees ik)
- Mavropanos
- Disasi (nu is uitleenbeurt dus wisten we)
- Alvarez
- Aguerd

Dat wordt ook de grootste uitdaging, een ploeg hebben/bouwen.
Bij de vorige degradatie hadden we veel blijvers gezien de meeste niet meteen kans hadden op een transfer.
Wij zijn blijkbaar geïnteresseerd in Wan Bissaka.

Weer een typisch everton profiel :unsure:

De bekendmaking rond Sullivan zal niet voor vandaag zijn maar naar verluid is BBC Panorama (vergelijkbaar met Pano bij ons) aan het werken aan een repportage over de olijkerd.

Als die uitkomt zit ik alvast klaar met de popcorn of een ander sneukelingske want dat word smullen.

Terug
Bovenaan