Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

Blijkbaar samen met zijn broer overleden.

Man hoe tragisch... zo een leuke speler, en op alle vlakken op het hoogtepunt van zijn leven (carrière, maar blijkbaar ook pas enkele dagen geleden getrouwd).

Het blijft soms toch onwezenlijk hoe snel alles plots kan veranderen of gedaan zijn in het leven.

Jongens toch... net getrouwd, 3 jonge kinderen, ... die ouders die meteen ook hun 2 zonen kwijt zijn. Vreselijk drama.

Is er al iets geweten over overdreven snelheid ofzo? Een klapband krijg je niet zomaar natuurlijk, al schieten die Lambo's wel heel makkelijk in brand. Volgens mij staan die op 1 voor voertuigbranden.

Is er al iets geweten over overdreven snelheid ofzo? Een klapband krijg je niet zomaar natuurlijk, al schieten die Lambo's wel heel makkelijk in brand. Volgens mij staan die op 1 voor voertuigbranden.
Een klapband kan je perfect krijgen zonder overdreven snelheid, heb dat zelf al een keertje meegemaakt. Al lijkt het me hier in dit geval wel duidelijk dat er overdreven snelheid in het spel was.

Ik hoop alleen voor hun dat ze op slag dood waren en niet levend zijn verbrand, want dat is me voorlopig nog niet duidelijk.

Een klapband kan je perfect krijgen zonder overdreven snelheid, heb dat zelf al een keertje meegemaakt. Al lijkt het me hier in dit geval wel duidelijk dat er overdreven snelheid in het spel was.

Ik hoop alleen voor hun dat ze op slag dood waren en niet levend zijn verbrand, want dat is me voorlopig nog niet duidelijk.
Klopt. Heb het ooit ook eens gehad aan 50 per uur. Op die snelheid was het al lastig om je wagen naar de kant te zetten. Ik kan me wel inbeelden bij hoge snelheden, dat dit bijna onmogelijk is. Sowieso verschieten, tis wel zo dat het heel heet is in Spanje, wat de asfalt natuurlijk sowieso al enorm opwarmt. Maar oordelen wat er is gebeurd ga ik niet doen. Maar inderdaad hopelijk wel op slag dood. Levend verbranden , krijg er de kriebels van.

:headshake: Zo onwezenlijk. Kan het nog altijd amper geloven. Het gebeurd elke dag natuurlijk maar voetballers lijken altijd zo “onsterfelijk”. Alle moed voor zijn familie, verschrikkelijk gewoon.

idd, maar om 2 sterfgevallen te hebben zal het toch aan minstens 120 km/u zijn.
Aan 50 km/u kan je nog deftig controleren, zonder doden bedoel ik dan, maar als ik de foto's bekijk zal het toch aan hoge snelheid zijn.

Aan 50 km/u kan je nog deftig controleren, zonder doden bedoel ik dan, maar als ik de foto's bekijk zal het toch aan hoge snelheid zijn.
Kans is natuurlijk zeer groot met zo een wagen. Als je leest dat hij dan eigenlijk onderweg was naar Liverpool ( via de Ferry) omdat hij niet mocht vliegen, kan je je ook vragen stellen waarom je met een Lambo dergelijke afstanden wilt overbruggen. Lijkt me nu niet de ideale wagen om uren in te vertoeven. Kan natuurlijk ook dat hij onderweg van auto zou wisselen. Dat kan natuurlijk ook.

Altijd dat gezeik over die auto. Elk artikel “hij was met een Lamborghini onderweg”.. Om van te kotsen. Moest hij met een Opel rijden, stond het er dan ook bij?

Die Lambo is zijn wagen, daar reed hij in Liverpool ook mee rond. Stel u voor dat iemand met zijn SUV op vakantie gaat, de horror.

Excuses voor de rant

Altijd dat gezeik over die auto. Elk artikel “hij was met een Lamborghini onderweg”.. Om van te kotsen. Moest hij met een Opel rijden, stond het er dan ook bij?

Die Lambo is zijn wagen, daar reed hij in Liverpool ook mee rond. Stel u voor dat iemand met zijn SUV op vakantie gaat, de horror.

Excuses voor de rant
Ik heb toevallig een Opel SUV :unsure: en ik rijd daar vlotjes mee naar Zuid-Frankrijk (maar dit terzijde)

Ik vermoed dat ao wagens ook beter uitgerust zijn voor een ongeval aan hogere snelheid. Maar veel hangt af van details schiet die wagen niet in brand is er mss niks aan de hand

En Arteta hem maar verdedigen al een paar jaar.

Serieus in mijn achting gedaald Arsenal. Wat een vuile club.
Beetje vreemde opmerking?

1) lijkt me logisch dat je je speler niet direct laat vallen vooraleer hij op z'n minst officieel aangeklaagd wordt, laat staan nog niet veroordeeld is.

2) wat maakt dat ineens van Arsenal een vuile club? (Geen idee wat Arteta precies heeft gezegd, maar da's niet relevant)

Zie zaak Mendy btw: bleek ook gewoon onschuldig te zijn en die zijn carrière is gewoon naar de vaantjes.

Los daarvan snap ik toch echt niet - indien dit allemaal waar blijkt te zijn - waarom je dit als voetballer zou doen. Hebben toch geld genoeg om honderden prostituees te betalen :laugh:

Beetje vreemde opmerking?

1) lijkt me logisch dat je je speler niet direct laat vallen vooraleer hij op z'n minst officieel aangeklaagd wordt, laat staan nog niet veroordeeld is.

2) wat maakt dat ineens van Arsenal een vuile club? (Geen idee wat Arteta precies heeft gezegd, maar da's niet relevant)

Zie zaak Mendy btw: bleek ook gewoon onschuldig te zijn en die zijn carrière is gewoon naar de vaantjes.

Los daarvan snap ik toch echt niet - indien dit allemaal waar blijkt te zijn - waarom je dit als voetballer zou doen. Hebben toch geld genoeg over duizenden prostituees te betalen :laugh:
Dat is al jaren geweten dat er een onderzoek loopt tegen hem. 2 dagen nadat hij Arsenal verlaat wordt hij dan opeens aangeklaagd . Daar is iets vreemd aan de hand.

Wat een trainer en management doet straalt nu eenmaal op de club af. Andere clubs schorsen een speler als zo iets uitkomt, Arsenal heeft dat niet gedaan.

Terug
Bovenaan