Premier League: Engels Voetbal 2025-2026

En wat is veel te snel?

De politie ginder heeft enkel gezegd dat hij waarschijnlijk boven de snelheidslimiet van 120 km/u reed.

Blijft natuurlijk tragisch allemaal, zeker omdat zijn broer er bij zat. Gelukkig geen slachtoffers in andere voertuigen...

En wat is veel te snel?
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Diezelfde politie zei overigens ook dat de oorzaak van de klapband aan de snelheid lag. Dat lijkt mij persoonlijk zeer sterk want banden van een Lamborghini zijn daar logischerwijs op voorzien.

Tenzij daar natuurlijk een of andere kutband op lag die niet hoort bij dat voertuig, maar dat is toch wel zeer onwaarschijnlijk.

Kudus voor 55 mio pond van West Ham naar Spurs, terwijl die blijkbaar een release clause van 85 mio in zijn contract heeft, maar dat West Ham op droog zaad zit.

Kudus voor 55 mio pond van West Ham naar Spurs, terwijl die blijkbaar een release clause van 85 mio in zijn contract heeft, maar dat West Ham op droog zaad zit.
We zitten niet op droog zaad, alleen wordt er niets uitgegeven en alles in hun zakken gedraaid.
18de club in de lijst van rijkste/meest waardevolle clubs. Een (lelijk) stadion waar we peanuts voor betalen, goeie inkomsten, duurste ook qua eten en drinken.
Dat droog zaad is een fabeltje die Sullivan en Brady constant laten uitschijnen om hun eigen slecht management te verdoezelen. zoals oa hoge lonen voor has beens.

Er blijft van die 55M nog iets van een 7 over maar want voor 1 of andere reden hebben ze vorig jaar 40M geleend en die moet tegen volgende week afgerond zijn. En zo zijn er nog een hoop leningen tegen enorme interesten waarvan niemand ze echt goed begrijpt of details van kent.
Ajax heeft nog 10 of 15% te goed op de verkoop waarde.
En dan nog naar spurs :sick:

Run like a circus.

Dan nog eens het feit dat veel spelers weg zijn nu. Eerlijk, we gaan richting championship en dan zal het moeilijk worden, ook financieel want veel mensen gaan afhaken. Stadion zit vol nu maar veel toeristen en bezoekende supporters in de thuisvakken (moeten ze echt eens wat aan doen en dan bedoel ik niet zoals nu de thuis supporters die van hun tak maken buiten gooien)

Sullivan en Brady maken de club kapot. En diene kretinsky steekt er ook geen zak in en wacht wss gewoon tot de situatie op papier zo slecht is om dan Sullivan uit te kopen.

Los van het financiële is het interview met Tim Steidten deze week ook veelzeggend. Die maakt duidelijk dat Sullivan alles op basis van emotie en gevoel bepaalt en zich in moeit zonder te weten waarmee bezig te zijn. Zoals bv de aanstelling van lopetigiu die niemand binnen de club wou en duidelijk liet weten dat het geen goeie keuze zou zijn maar Sullivan dacht ja das ne goeie dus werd het hem. Idem transfers, Sullivan moeide zich constant in onderhandelingen en gedraagde zich daarin duidelijk als een onwetende debiel. Iets wat voorgangers ook al lieten uitschijnen.

Reactie van Sullivan: ik ken er meer van dan pakweg Steidten, jah ok...

Klinkt inderdaad wel wanbeleid bij West Ham.

Als Spurs supporter kan ik alleen maar merci zeggen 😅
Het ziet er ook naar uit dat Morgan Gibbs-White naar ons komt. Weet niet of er kapitaal injectie is of we nog wel wat spelers zullen zien vertrekken. Maar dan is het toch vrij goede business en nog genoeg pre-season tijd om ze goed in de systemen van Thomas Frank te laten inlopen.

Ik verwacht wel een sterk seizoen van Chelsea eerlijk gezegd.
Na de voorbije jaren zoveel geld te hebben gespendeerd aan jonge talenten lijkt het alsof de mayonaise dit jaar wel eens zou kunnen pakken, met enkele smaakmakers in de ploeg.

Madueke naar Arsenal zou rond zijn voor £52M. Please kill me, lol.
Trossard zou naar Fenerbahce gaan.

Als Eze nu naar Chelsea gaat, is het echt weer ferm verkloot.
Snap niet dat wij zo bij Chelsea blijven kopen, voor dikke prijzen dan nog.

Fenerbahce heeft honderden miljoenen euro's schulden, waar blijven die dat geld toch vandaan halen.

Bon, Trossard's carriere bij de RD als titularis bij deze ook voorbij.

Madueke naar Arsenal zou rond zijn voor £52M. Please kill me, lol.
Trossard zou naar Fenerbahce gaan.

Als Eze nu naar Chelsea gaat, is het echt weer ferm verkloot.
Snap niet dat wij zo bij Chelsea blijven kopen, voor dikke prijzen dan nog.
Is toch geen sprake van Eze naar Chelsea? Madueke voor die prijs weg is een no brainer. Kga niet zeggen dat het geen goede speler is he maar absoluut niet constant.

edit: ik las ergens ook iets dat er interesse van Barça zou zijn voor Jackson, :) als die vertrekt doe ik een vreugdedans.

Fenerbahce heeft honderden miljoenen euro's schulden, waar blijven die dat geld toch vandaan halen.

Bon, Trossard's carriere bij de RD als titularis bij deze ook voorbij.

Wat zou dat een belachelijke keuze zijn van Trossard. Fenerbahce, echt 🤦‍♂️
Die is 30 nu, en kan toch nog gemakkelijk 2-3 jaar in een topcompetitie blijven spelen.

Zou inderdaad een lelijke keuze zijn van Trossard. Was bij Arsenal nog steeds goed, scoort constant tegen topploegen etc.

Klinkt inderdaad wel wanbeleid bij West Ham.

Als Spurs supporter kan ik alleen maar merci zeggen 😅
Het ziet er ook naar uit dat Morgan Gibbs-White naar ons komt. Weet niet of er kapitaal injectie is of we nog wel wat spelers zullen zien vertrekken. Maar dan is het toch vrij goede business en nog genoeg pre-season tijd om ze goed in de systemen van Thomas Frank te laten inlopen.
wanbeleid is het minste dat je kan zeggen.
in de laatste 10 j zijn er slechts 5 spelers met winst verkocht ook.

Jullie hebben er een goeie speler zolang zijn hoofd ernaar staat. Maakt nu wel duidelijk dat hij een kind is. En zeg ik niet omdat hij naar jullie gaat. Maar was al tijdje met tegenzin aan het spelen, nu opeens transfer request, ik wil enkel naar spurs, niet opdagen op training dus als hij bij jullie geen zin meer heeft zalt van zelfde worden.

Hij mag zich alvast aan een "warm" welkom verwachten bij zijn terugkeer.

Trossard naar Fener zou een teleurstelling zijn, al is het nog altijd beter dan de zandbak natuurlijk.

Zou inderdaad een lelijke keuze zijn van Trossard. Was bij Arsenal nog steeds goed, scoort constant tegen topploegen etc.
Hij heeft natuurlijk ook gezien wat Mertens er gedaan heeft.
Hij weet misschien ook welke kansen hij in de toekomst nog mag verwachten bij Arsenal.

Misschien kan hij het er ook gewoon niet meer voor opbrengen. En voor hetzelfde geld heeft hij gewoon nog noegabollen goesting om bij de RD te gaan spelen.

Hij heeft natuurlijk ook gezien wat Mertens er gedaan heeft.
Hij weet misschien ook welke kansen hij in de toekomst nog mag verwachten bij Arsenal.

Misschien kan hij het er ook gewoon niet meer voor opbrengen. En voor hetzelfde geld heeft hij gewoon nog noegabollen goesting om bij de RD te gaan spelen.
Mertens was er wel al 35 hé, toen hij Napoli achter zich liet. Trossard is er 30, die kan nog perfect mee in de PL.

Terug
Bovenaan