Nrt
Well-known member
En wat is veel te snel?En Diogo Jota reed uiteraard veel te snel, grote verrassing.
Wat een debiel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat is veel te snel?En Diogo Jota reed uiteraard veel te snel, grote verrassing.
Wat een debiel.
En wat is veel te snel?
Ben ik ook wel benieuwd naar.En wat is veel te snel?
We zitten niet op droog zaad, alleen wordt er niets uitgegeven en alles in hun zakken gedraaid.Kudus voor 55 mio pond van West Ham naar Spurs, terwijl die blijkbaar een release clause van 85 mio in zijn contract heeft, maar dat West Ham op droog zaad zit.

Is toch geen sprake van Eze naar Chelsea? Madueke voor die prijs weg is een no brainer. Kga niet zeggen dat het geen goede speler is he maar absoluut niet constant.Madueke naar Arsenal zou rond zijn voor £52M. Please kill me, lol.
Trossard zou naar Fenerbahce gaan.
Als Eze nu naar Chelsea gaat, is het echt weer ferm verkloot.
Snap niet dat wij zo bij Chelsea blijven kopen, voor dikke prijzen dan nog.
als die vertrekt doe ik een vreugdedans.Fenerbahce heeft honderden miljoenen euro's schulden, waar blijven die dat geld toch vandaan halen.
Bon, Trossard's carriere bij de RD als titularis bij deze ook voorbij.

wanbeleid is het minste dat je kan zeggen.Klinkt inderdaad wel wanbeleid bij West Ham.
Als Spurs supporter kan ik alleen maar merci zeggen
Het ziet er ook naar uit dat Morgan Gibbs-White naar ons komt. Weet niet of er kapitaal injectie is of we nog wel wat spelers zullen zien vertrekken. Maar dan is het toch vrij goede business en nog genoeg pre-season tijd om ze goed in de systemen van Thomas Frank te laten inlopen.
Hij heeft natuurlijk ook gezien wat Mertens er gedaan heeft.Zou inderdaad een lelijke keuze zijn van Trossard. Was bij Arsenal nog steeds goed, scoort constant tegen topploegen etc.
Mertens was er wel al 35 hé, toen hij Napoli achter zich liet. Trossard is er 30, die kan nog perfect mee in de PL.Hij heeft natuurlijk ook gezien wat Mertens er gedaan heeft.
Hij weet misschien ook welke kansen hij in de toekomst nog mag verwachten bij Arsenal.
Misschien kan hij het er ook gewoon niet meer voor opbrengen. En voor hetzelfde geld heeft hij gewoon nog noegabollen goesting om bij de RD te gaan spelen.