Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Liverpool zijn er blijkbaar ook nog extra gevallen bovenop de 3. Legt het gewoon stil jongens.
Waarom? Hebben de getroffen ploegen dan zoveel coronagevallen dat ze geen elftal kunnen opstellen?

Begrijp me niet verkeerd hè, maar de kalender is nu al zo drukbezet. De competitie nu pakweg twee weken stilleggen gaat gewoon niet. Zolang beide ploegen beschikken over een deftige opstelling aangevuld met wat bankzitters vind ik zelfs dat de wedstrijd gewoon door kan gaan. Tottenham loopt nu al drie wedstrijden achter... Waar trek je de grens?

Real Madrid heeft voor morgen 7 coronagevallen en toch gaat de wedstrijd gewoon door.

Waarom? Hebben de getroffen ploegen dan zoveel coronagevallen dat ze geen elftal kunnen opstellen?

Begrijp me niet verkeerd hè, maar de kalender is nu al zo drukbezet. De competitie nu pakweg twee weken stilleggen gaat gewoon niet. Zolang beide ploegen beschikken over een deftige opstelling aangevuld met wat bankzitters vind ik zelfs dat de wedstrijd gewoon door kan gaan. Tottenham loopt nu al drie wedstrijden achter... Waar trek je de grens?

Real Madrid heeft voor morgen 7 coronagevallen en toch gaat de wedstrijd gewoon door.
Het is meer om de verspreiding te stoppen. Bijna alle ploegen met gevallen zijn te herleiden tot de eerste ploeg, Tottenham. Het is gewoon om de verspreiding te stoppen en te stabiliseren.

Want waar je de lijn trekt is heel moeilijk. Het lijkt allemaal redelijk willekeurig. Sommige ploegen moeten niet spelen als ze 6 gevallen hebben en bij andere lijkt het weer pas met 10+.

City hun kern is ook gewoon zo breed dat die een vorm dip van een speler vele gemakkelijker kunnen opvangen en dus als ploeg minder snel in een vorm dip komen.

Ja maar dat mag voor ons geen excuus zijn, Chelsea heeft ook een gigantisch brede kern... Als je ziet wat een kwaliteit daar op de bank zit...

Zonder covid bedoelde ik ntl. ;) trouwens... Dit is toch niet meer normaal? Hoe kan die match doorgaan? 7 spelers out met covid. chelsea vroeg om uitstel, werd geweigerd door de PL...

Zonder covid bedoelde ik ntl. ;) trouwens... Dit is toch niet meer normaal? Hoe kan die match doorgaan? 7 spelers out met covid. chelsea vroeg om uitstel, werd geweigerd door de PL...
Zoals @gamer5 zegt he, waarom is daar dan geen duidelijke regel over i.p.v. at random. Sommige matchen worden uitgesteld als er 5 gevallen zijn, sommige NIET als er 7 zijn.

Iemand trouwens Spurs - Liverpool gezien gisteren? Hoe die refs (en zeker de VAR) geen rood trekken voor Kane, ik snap er de ballen van. Stonewall penalty voor Jota dan ook niet fluiten, maar dan wel (terecht denk ik) rood trekken voor Robbo. WTF

@ exCite, ja idd ik snap er ook niet veel van. eerlijk gezegd is dit bijna competitievervalsing, de criteria voor uitstel zijn bij bepaalde ploegen blijkbaar anders...

Over Pool-Spurs, Er was bij die 2de goal van Pool ook eerst hands van Salah hoorde ik? nog geen beelden gezien

Iemand trouwens Spurs - Liverpool gezien gisteren? Hoe die refs (en zeker de VAR) geen rood trekken voor Kane, ik snap er de ballen van. Stonewall penalty voor Jota dan ook niet fluiten, maar dan wel (terecht denk ik) rood trekken voor Robbo. WTF
Degoutant hoe het er daar gisteren aan toeging. En als je de uitleg hoort van de referee’s wordt het er alleen maar erger op. Kunnen heel dure punten zijn.

Vreemde wedstrijd... van 4-0 naar 4-3 naar 6-3 oO

edit: int begin vant seizoen lachte iedereen met Arsenal, ondertussen staan die op 3 punten (met 1 match meer) van CFC. ook zot eigenlijk.

wtf is da toch met Chelsea... die zijn echt onherkenbaar geworden

edit: dan toch gelijk, penalty...

Laatst bewerkt:
Ze kunnen de competentie beter opbergen, de integriteit is ver zoek met de wedstrijden die dan wel en dan niet worden afgelast.

Ze kunnen de competentie beter opbergen, de integriteit is ver zoek met de wedstrijden die dan wel en dan niet worden afgelast.
Meest logische is toch gewoon 2 weken "afkoeling". Dus gewoon 2 weken geen enkele match en dan zien of er minder gevallen zijn en herstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan