Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach Lukaku is gewoon een poor man's version van Antonio :biglaugh:

Goeie spits maar het moet idd rond hem draaien en hij mag niet deel van de ploeg zijn. Misschien iets te kort door de bocht uitgedrukt wel maar bon.

Is gelijk Haller bij ons geweest. Goeie spits maar past niet in het spel dat Moyes brengt. Bij Ajax terug top want systeem ligt hem beter plus die kezen moeten het woord verdedigen nog uitvinden.

Spitsen bij ploegen uit de G5 die ik liever zou hebben dan Lukaku momenteel:
Lewandowski
Haaland
Mbappé
Benzema
Kane
Joao Felix
Dusan Vlahovic
Lautaro Martinez

't Is gewoon een probleem dat Romelu niet zomaar in elke ploeg en elk systeem in te passen valt en het rendement haalt dat je van een spits die 100 miljoen heeft gekost verwacht, wat met alle bovenstaande volgens mij wel het geval is (Vlahovic niet helemaal zeker want nog niet al te veel zien spelen, maar die is ook nog maar 22)
Misschien op FIFA? :unsure:

Spitsen bij ploegen uit de G5 die ik liever zou hebben dan Lukaku momenteel:
Lewandowski
Haaland
Mbappé
Benzema
Kane
Joao Felix
Dusan Vlahovic
Lautaro Martinez

't Is gewoon een probleem dat Romelu niet zomaar in elke ploeg en elk systeem in te passen valt en het rendement haalt dat je van een spits die 100 miljoen heeft gekost verwacht, wat met alle bovenstaande volgens mij wel het geval is
Joao Felix is volgens mij gewoon een gigantische miscast bij Atlético, die past in dat pottekestamp voetbal van Simeone niet.

Lukaku past niet in het systeem van Tuchel en dat is zijn schuld.
Joao Felix past niet in het systeem van Atletico en dat is Simeone's schuld. Ok... Nochtans koste die (als ik het mij goed herinner) nog meer dan Lukaku.

Voor de rest heb je de 3-4 opgenoemd die ik ook boven hem, en boven iedereen, zou zetten + dan nog wat jonge gasten die boven hem kunnen komen maar dat imo nu nog niet zijn. Op zich geen slecht clubje om bij te horen me dunkt.

Lukaku was een miscast, punt. En imo ligt dat aan Chelsea. Of Tuchel zijn systeem had moeten aanpassen of ze hem gewoon bij Inter hadden moeten laten ga ik in het midden laten want voor beide scenario's zijn er voor- en tegenargumenten.
Maar ze moeten nu niet gaan doen alsof ze hem gekocht hebben gebasseerd op 2u youtube materiaal he... Je weet wat voor een spits hij is en in welk systeem hij rendeert, dus het is imo nogal gratuit om kritiek te geven als je hem niet gebruikt waar hij voor dient.

Los daarvan is het uiteraard ook wel een feit dat Lukaku een te beperkte speler is om die 100M goed te praten, maar bon dat is deels de markt zeker?

En Tottenham verliest nu van burnley na de winst tegen City :rofl:

Vrees voor Leeds dit seizoen, als die niet snel spelers terug fit krijgen zie ik die nog zakken. Zou jammer zijn

Toch vreemde ploeg winnen tegen City en verdiend. Om dan punten weg te gooien tegen Burnley

Wat een schandaal gisteren de VAR bij Everton - City. In Manchester geboren dan nog, dat die daar matchen mag van fluiten…
Idd, ik zag ook net de beelden en dacht van wtf? wat is de interpretatie van de var? schouder ofzo? lol... dit is gewoon duidelijke hands, een dikke schande.

Idd, ik zag ook net de beelden en dacht van wtf? wat is de interpretatie van de var? schouder ofzo? lol... dit is gewoon duidelijke hands, een dikke schande.
En het zijn ook altijd dezelfde 2 waar dit zo erg is. Tierney en Cavanah aan de VAR. Die hebben ook de slechtst gerefte match van het seizoen gedaan Liverpool - Tottenham…

Lampard zei het gisteren mooi: Het is op zijn minst ongelooflijke onkunde en op zijn ergst… (insinuatie corruptie)

Wat een schandaal gisteren de VAR bij Everton - City. In Manchester geboren dan nog, dat die daar matchen mag van fluiten…
Een ware schande inderdaad. Je zal als Liverpool zijnde op 't einde van de rit maar 2 punten te kort komen.

Het is echt schrijnend om te zien hoe het gesteld is met het arbitrale niveau van sommige scheidsrechters in bepaalde landen.

Aja juist het is de League Cup Finale vandaag, ik denk dat we niet veel kans maken tegen Liverpool.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan