Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals Arsenal in het algemeen veel goeds aan het tonen is.
(Met het jongste team in de PL dacht ik)
Smith Rowe, die veel beter tot zijn recht komt op de 10, wordt nog eerder naast de incontounable Partey gezet dan Sambi.

Die arbitrage blijft toch lachwekkend. Al ettelijke penalty fases dit seizoen (waaronder de duidelijkste misschien wel die niet gefloten werd voor Everton tegen City). En dan dit weekend de keeper van Brighton die Diaz bijna doormidden knalt en mag blijven staan. Ridicuul.

Het is nochtans zo leuk nu om nog eens "Stamford Bridge is falling down" boven te halen op wedstrijden.
Of het nieuwe "chelsea are bankrupt everywhere they go"

Nu bon, je wenst het natuurlijk niemand toe op zo'n manier.
Vraag me wel af of men nu in de toekomst een extra controle gaat doen qua mogelijke eigenaars en investeers want eerlijk die van Newcastle lijken me toch iet minder zuiver nog dan Abramovich.

Maar tegelijkertijd weet ik dat dit een retorische vraag is.

City laat weer punten liggen. Als we woensdag winnen van Arsenal hebben we 8 punten ingehaald op City op 7 matchen, wie had dat gedacht begin januari :)

Gaat hier weer een paar jaar van mijn leven kosten de komende maanden!

City laat weer punten liggen. Als we woensdag winnen van Arsenal hebben we 8 punten ingehaald op City op 7 matchen, wie had dat gedacht begin januari :)

Gaat hier weer een paar jaar van mijn leven kosten de komende maanden!
Goed dat ze punten laten liggen, maar verandert weinig aan de situatie. Winnen op 10 april en blijven gaan! :unsure:

Wel een serieuze winning streak, ze gaan niet tot einde van het seizoen alles blijven winnen zonder enige opoffering (CL/FA Cup) te doen vrees ik. Wel iets meer rotatiemogelijkheden met Diaz nu (what a baller!) ook vanvoor.

Goed dat ze punten laten liggen, maar verandert weinig aan de situatie. Winnen op 10 april en blijven gaan! :unsure:

Wel een serieuze winning streak, ze gaan niet tot einde van het seizoen alles blijven winnen zonder enige opoffering (CL/FA Cup) te doen vrees ik. Wel iets meer rotatiemogelijkheden met Diaz nu (what a baller!) ook vanvoor.
Niks opgeven, Quadruple it is 😝

Ik denk dat we ons 1 gelijkspel kunnen veroorloven als we de rest winnen. Dat gelijkspel liefst tegen city dan 😝. Woensdag wordt belangrijk, als we winnen en we winnen de volgende staan we eerste voor City hun volgende match speelt.
Zij kunnen natuurlijk ook perfect zo een reeks weer beginnen..

Niks opgeven, Quadruple it is 😝

Ik denk dat we ons 1 gelijkspel kunnen veroorloven als we de rest winnen. Dat gelijkspel liefst tegen city dan 😝. Woensdag wordt belangrijk, als we winnen en we winnen de volgende staan we eerste voor City hun volgende match speelt.
Zij kunnen natuurlijk ook perfect zo een reeks weer beginnen..
Net daarom dat ik denk dat winst tegen City cruciaal wordt. Ze hebben nu 5 punten laten liggen op 5 matchen, wat ze niet nog eens gaan doen.
Anderzijds denk ik dat Pep wel eens graag die CL wil winnen.. Hopelijk laten ze daardoor hier en daar nog iets liggen.

Net daarom dat ik denk dat winst tegen City cruciaal wordt. Ze hebben nu 5 punten laten liggen op 5 matchen, wat ze niet nog eens gaan doen.
Anderzijds denk ik dat Pep wel eens graag die CL wil winnen.. Hopelijk laten ze daardoor hier en daar nog iets liggen.
Het lijkt me toch wat in hun hoofd te zitten kruipen. In een interview met Bernardo Silva vragen ze hem hoe de match ging en in zijn antwoord begint hij over Liverpool te raaskallen. Ze worden heel onrustig in hun wedstrijden ook als ze niet vroeg scoren merk je, gisteren geen schot op doel in de 2de helft. In denk dat ze dus nog wel punten gaan laten liggen, maar het is wel zo dat ze een gemakkelijker programma hebben. Zeker de komende 6 zijn, buiten de grote clash natuurlijk, relatief makkelijk voor City.

Grote kandidaat om Chelsea over te nemen, is blijkbaar de Saudi Media Group. Naar het schijnt een onafhankelijke media-groep met geen directe connecties naar de Saudische overheid toe. Dat laatste is wel belangrijk, anders zou het maar vrij hypocriet zijn.

Grote kandidaat om Chelsea over te nemen, is blijkbaar de Saudi Media Group. Naar het schijnt een onafhankelijke media-groep met geen directe connecties naar de Saudische overheid toe. Dat laatste is wel belangrijk, anders zou het maar vrij hypocriet zijn.
En als ze dat niet geloven schrijven ze wel iets anders op dat fit-and-proper test papierke voor de premier league. Blij dat we ons lesje hebben geleerd van heel dit gedoe dat nu aan de gang is…

Hebben gisteren goede punten gescoord Chelsea, een championship club hun fans een eerste kwartfinale in de beker proberen te ontzeggen omwille van “sportieve integriteit”.

En als ze dat niet geloven schrijven ze wel iets anders op dat fit-and-proper test papierke voor de premier league. Blij dat we ons lesje hebben geleerd van heel dit gedoe dat nu aan de gang is…

Hebben gisteren goede punten gescoord Chelsea, een championship club hun fans een eerste kwartfinale in de beker proberen te ontzeggen omwille van “sportieve integriteit”.
vooral die "sportieve integriteit".
ok iemand in een hoek slaat graag om zich heen maar toch te belachelijk voor woorden.

Wel trieste beelden gezien vandaag, chelsea supporters in rijsel die hun rommel zelf opruimen. Geen geld meer om de kuisvrouw te betalen...

Zouma en zijn broer nu ook officieel door RSCPA in verdenking gesteld.
Beiden mogen het gaan uitleggen op de rechtbank voor de zaak rond hun kat.

Al gans de week met dat spreekkoor over Zouma in mijn hoofd. Zo fout maar aanstekelijk.

Tja...is het mogelijk om in Saudi Arabië een fortuin te vergaren zonder de koninklijke familie te vriend te houden? Dat lijkt me toch een gelijkaardige situatie als in Rusland te zijn. Het eerste dat ik op Wikipedia tegenkom:

Saudi Research and Media Group (SRMG) (also known as the Saudi Media Group) is a Saudi joint stock company registered in Riyadh. The group mainly publishes, prints and distributes various publications. The company operates in Saudi Arabia where there are no independent media.

The company has close ties to the Mohammed bin Salman regime in Saudi Arabia. Its closeness to the regime of Saudi Arabia has led it to be considered an organ of soft power for the regime in the west, particularly in the United Kingdom.

Tja...is het mogelijk om in Saudi Arabië een fortuin te vergaren zonder de koninklijke familie te vriend te houden? Dat lijkt me toch een gelijkaardige situatie als in Rusland te zijn. Het eerste dat ik op Wikipedia tegenkom:

Ondanks al het leedvermaak die ik heb met Chelsea op dit moment is dat net het ganse hypocriete aan de zaak.
Men wil nu politiek correct doen door Abromovich en andere russen te straffen maar gooien de rode loper uit voor anderen die niet zo koosjer zijn.

Als men dan toch zo correct wil doen dan liet men de overname door Abromovic indertijd niet toe, idem met City en nu Newcastle.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan