gamer5
Well-known member
Had zelf heel weinig met clubvoetbal als ik jong was, dus ik zag eigenlijk enkel de grote toernooien. Vermits België er nooit bij was, was ik altijd voor Spanje.@gamer5 hoe zijt gij eigenlijk bij Liverpool uitgekomen?
Ikzelf ben denk ik een jaar of 20 geleden er bij uitgekomen, hoe, geen idee meer, maar de waarden van de club, de geschiedenis, de stad, sprak mij allemaal enorm aan. Vanaf rond 2010 (juist in de woelige financiële (en sportieve) periode naar ginder beginnen gaan en ik ben oprecht ook echt van Liverpool als stad gaan houden, ik kom daar écht graag.
De spelers in de ploegen waren natuurlijk altijd een verassing, want ik volgde dus voetbal totaal niet in de periodes tussen toernooien. En toen eigenlijk gwn basically verliefd geworden op Torres
. Sinds R9 geen speler meer gezien die me ze fascineerde. Werd in de KO ronde’s zo wat neergezet als 2de spits achter villa wat ik maar niet kon begrijpen, dus toen Villa geblesseerd werd in de halve finale zei ik dus tegen iedereen dat Torres het ging doen. En de rest is geschiedenis…Na het toernooi dus wat zitten opzoeken en sinds zomer 2008 Liverpool dus beginnen zien. Tegen februari 2009 was ik mijn longen uit mijn lijf aan het schreeuwen toen Torres er 1 inlegde tegen Chelsea in de 89ste minuut. Het was een vroeg hoogtepunt want de jaren erna was het maar magertjes. Maar helemaal gefascineerd geraakt door de ploeg, de stad, de geschiedenis,…
1 keer kunnen gaan kijken in 2015. Maar geraak er veel te weinig. Zou is graag citytrip doen maar het is niet de meeste sexy stad om de mensen van te overtuigen naartoe te gaan als ze het niet kennen. Voor mei 2020 waren de vliegtickets al geboekt voor laatste weekend maarja..
.
was wel nice, de laatste match van't seizoen met alle clubs op het veld etc + gemakkelijk aan tickets geraken