Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziyech wel beter in zijn vel preciesChelsea enorm zwak vanavond, ze verdienen eigenlijk een achterstand.
Ballon d'Or gaat voornamelijk over de periode van nieuwjaar tem zomerperiode, enfin das toch het meest doorslaggevende in die verkiezing.Benitez bij Everton, het was leuk voor zolang het geduurd heeft
Nog maar eens bewezen dat Salah 7de in de ballon d’or gewoon belachelijk is.
Idd. Wel enkele kanttekeningen, dat middenveld was natuurlijk een complete ramp. Met alle respect voor Saul, maar die mogen ze in de winter terugsturen naar Madrid, wat is me dat. Zo zie je ook maar dat er toch een gigantisch verschil is qua intensiteit in de PL tov. andere competities. RLC doet het zeker niet slecht, ik zie die jongen graag bezig, maar heeft een topper nodig naast zich, met Saul had hij dat niet vandaag. Pulisic, tjah, was ook gene vette vond ik persoonlijk. Ook wel vreemd om te zien, ok telkens in moeilijke omstandigheden, de invalbeurten van Lukaku gisteren en zondag, best héél zwak eigenlijk. Ik vraag me af wat daarmee aan de hand is. Chelsea heeft het geluk dat ze een enorm brede kern hebben, want met die blessures van enkele keyspelers zie je wel dat het niveau meteen de dieperik ingaat. Ze werden bij momenten weggedrukt door Watford, wat ik dit seizoen niet gewend ben bij CFC.Chelsea enorm zwak vanavond, ze verdienen eigenlijk een achterstand.
Door de blessures van DCL, Richarlison en Doucoure vooral, kan Benitez niet veel aan doeBenitez bij Everton, het was leuk voor zolang het geduurd heeft![]()
2de helft was echt veel beter, Mount en idd Ziyech maakten het verschil.Ziyech wel beter in zijn vel precies
Sorry voor de eerlijkheid maar wat een absolute zever. Zijn niveau niet gehaald? Het team haalde zijn niveau niet door de situatie in de verdediging maar als er nu ene zijn niveau haalde was het Salah wel. Laten we zeggen dat de periode begint vanaf begin december, vermits de ballon d’or eind november uitgegeven word. 21 goals sinds begin december tot het einde van het seizoen voor Liverpool. En dit seizoen is hij aan het scoren aan 1 goal per match, 19 in 19. En dan halen we zijn assists er nog niet bij. Nu ga je mij niet zeggen dat er 6 spelers zijn die het beter doen. En het gaat niet alleen over aanvallers, maar spelers als Jorginho en Ronaldo horen daar gewoon niet. Ma bon, beetje biased ook zekerBallon d'Or gaat voornamelijk over de periode van nieuwjaar tem zomerperiode, enfin das toch het meest doorslaggevende in die verkiezing.
Salah heeft daar bijlange na niet het niveau gehaald dat hij nu heeft, dus zo vreemd is die zevende plaats niet.

2 op 24 is toch wel heel slecht..Door de blessures van DCL, Richarlison en Doucoure vooral, kan Benitez niet veel aan doe
Het gaat over fair play, de bal binnentrappen als de keeper op de grond ligt, dat het volgens de regels een geldig doelpunt was staat vast.![]()
"Gelukkig winnen we nog, anders ging het enkel over die bizarre goal" | sporza
Het was een bizar tafereel donderdag in de wedstrijd tussen Manchester United en Arsenal: het schot van Smith Rowe dat in doel gaat terwijl David De Gea op de grond ligt. Ref Martin Atkinson en de VAR konden de goal niet afkeuren.sporza.be
Ik snap de commotie niet, wat is een geldig argument om dat doelpunt niet goed te keuren? Omdat de keeper op de grond ligt omwille van zijn eigen speler?
Voila, zo is dat.Tja als je dit begint af te keuren, dan gaat binnenkort de verdedigende ploeg toch bij elke corner hun eigen keeper omduwen waarna die een toneeltje opvoert?
Chelsea sterk? Heb enkel de 2e helft gekeken en veel kansen hebben ze toch niet gecreëerd? Zeker niet na de 2-2 als je dacht dat Chelsea de druk terug ging opvoeren.Daar is ons zwart beest West Ham terug, nochtans sterke match vind ik van ons
ik vind ons in de volledige wedstrijd zeker niet slecht spelen. 2 flubbers goals van West Ham, maar tellen ook.Chelsea sterk? Heb enkel de 2e helft gekeken en veel kansen hebben ze toch niet gecreëerd? Zeker niet na de 2-2 als je dacht dat Chelsea de druk terug ging opvoeren.
Is echt een cultheld aan het worden, speelt niet veel maar maakt altijd super belangrijke doelpuntenOrigiiiiii![]()