Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat stond erin?
In de ene naar Tuchel dit ""Me and the coach had a couple of conversations about what he wanted for me," he admitted. "I told him I'm multi-dimensional. It's about having a bit of clarity about how he wants to use me."

En dan laatste iets van in de aard van "Monday another meeting. Situation hot" zijne goeie vriend Howard had dat gelekt.

Wat is dat met de Duivels in EPL? De Bruyne laatste tijd op de bank/B-elftal tegen Leipzig. Uit voorzichtigheid wegens de recente blessure of is z'n plek in gevaar? Lukaku na zijn blessure ook moeilijkheden om in de ploeg te komen. Sambi Lokonga weer terug op de bank.
Kevin wordt stilletjes aan terug in de ploeg gebracht. Ik zie géén alarmbelletjes in zijn richting.

Lukaku , nu ja zijn interview was héél dom, je kan beter zwijgen en presteren dan interviews te geven waar toch altijd een draai wordt aan gegeven zodat je er quasi altijd slecht uitkomt.

Laatst bewerkt:
Chelsea zal voor altijd de ploeg blijven die nooit het talent heeft opgemerkt of weten te gebruiken van Romelu Lukaku, Kevin De Bruyne of Mohamed Salah. Ik denk dat anderen het antwoord op de vraag: "welke ploeg kan je het minste af wereldwijd" al kennen.

3 vd beste spelers ter wereld falen allemaal bij Chelsea. Dat lijkt mij geen toeval meer. Ik vind het echt een kutploeg en toch zijn de meeste Belgen die Engels voetbal volgen fan van Chelsea voor weet ik veel welke reden.
Hoe kort door de bocht kan je zijn?

Lukaku is op zijn 18/19 terecht gekomen bij Chelsea in 2011/12. Een ploeg waar op dat moment ene Didier Drogba en Fernando Torres rondlopen. Laten we even normaal doen hè. Vrij logisch dat je dan amper aan speelkansen gaat komen en dus beter verhuurd kunt worden. De Bruyne eigenlijk hetzelfde verhaal, maar niet zo extreem alleszins. Concurrentie van voornamelijk Oscar en Lampard op zijn positie. Wederom logisch dat hij ze hem geen vaste basisplek kunnen beloven en aangezien hij wou spelen met het oog op het WK 2014 is hij dan verkocht aan Wolfsburg. Salah vind ik een ander verhaal. Daarvan had ik nooit gedacht dat hij uiteindelijk een wereldtopper zou worden. Die is pas echt opengebloeid bij AS Roma. Je kan Chelsea hier zeker niet met de vinger wijzen dat ze hem verkocht hebben.

Allemaal leuk en wel om achteraf te gaan roepen dat ze fouten hebben gemaakt, maar hoe vaak zie je wel niet dat zulke spelers een stap terug nodig hebben om er vervolgens twee vooruit te zetten? Dat is letterlijk van toepassing bij ze alle drie. Voor hetzelfde geld stagneren ze in hun ontwikkeling als ze bij Chelsea blijven en worden ze hooguit kernopvulling met enige zin voor overdrijving.

kvind de reacties erop wat overdreven , ik zie hier ook niet wat hij verkeerd zegt ...
Op zich zegt hij weinig verkeerd, maar het gaat er gewoon om dat je dit absoluut niet via de pers hoort te doen. Zoiets hoor je gewoon intern te bespreken met je coach. Gewoon oliedom, want buiten wat chaos veroorzaken bij zowel Chelsea als Inter bereikt hij hier werkelijk niks mee.

Laatst bewerkt:
In een interview met de BBC zei Tuchel dat ze morgen gaan beslissen wat er nu gaat gebeuren met Lukaku. Wilt ook zeggen dat wat hij in die whatsapp zei geen zever was.

Wel ja, ik hoop dat Lukaku weer weggaat. Hij is top, maar moet natuurlijk wel kunnen spelen. Past veel beter bij een team zoals Atalanta dan bij Chelsea.

Probleem bij Lukaku was dat ie een tijd droog stond, dan geblesseerd geraakte, daarna covid-besmetting zeker? Daarbij deed Chelsea het ook niet slecht in die periode zonder hem. Wat had ie verwacht, dat Tuchel zijn systeem om zou gooien en hem meteen weer zou droppen ? Als het dan fout ging was Lukaku verder van huis. Het enige wat ie moest doen was in een mindere periode zijn kans weer grijpen met 2 handen, iets dat wel leek te lukken.

Over zijn uitspraken, veel fout wordt er niet gezegd, maar hij had het mss wel anders moeten formuleren. Het moment van het interview zal de doorslaggevende factor geweest zijn voor de intonatie of verwoording. Die sms naar Howard toont dan nog eens aan hoe geschift over het paard getilt men er nu naar kijkt.

Was het ook geen interview van een dik half uur waar dan 1 zin de highlights haalde? Maw, waarschijnlijk niet eens zo'n groot punt voor hem zelf.

Soit, neuten in de pers doet quasi elke speler en Romelu heeft nu eenmaal dat calimero-gedrag ingebakken.
Ik zou der echt geen spel van maken eerlijk gezegd. Het was niet uitermate intelligent maar sinds wanneer verwachten we intelligentie van voetballers?

Er zeker niet meer van maken dan wat het is.
Inderdaad. Is allemaal een beetje opgeblazen online. We moeten nu ook niet overdrijven. Zal vandaag op de vingers worden getikt en misschien een kleine sanctie. Maar voor dit ga je hem toch niet direct op de transfermarkt dumpen.

lol, stel u voor

Belgium striker Romelu Lukaku, 28, is unhappy at Chelsea and could try and force a reunion with former manager Antonio Conte at Tottenham in the summer. (Gazzetta Dello Sport)

Tja, het is gewoon enorm dom maar dat lijkt wel een beetje bij Lukaku te horen, het grappige is dat hij nu eigenlijk zijn eigen ruiten toch deels ingooit zowel bij de fans van Inter als die van Chelsea. Verder zou ik er echter niet veel tamtam meer van maken, hij heeft deze match moeten uitzitten, zal wrss nog wel een uitbrander krijgen van Tuchel / de club dus gewoon verder gaan nu en spelen. Verder gaan zoals hij bij zijn rentree begonnen was en scoren scoren scoren. :wink:

Als Lukaku zijnde zou je toch moeten weten hoe het werk en hoe Tuchel in elkaar steekt? De persoon/trainer Tuchel kon dit niet zomaar laten passeren

Tja, het is gewoon enorm dom maar dat lijkt wel een beetje bij Lukaku te horen, het grappige is dat hij nu eigenlijk zijn eigen ruiten toch deels ingooit zowel bij de fans van Inter als die van Chelsea. Verder zou ik er echter niet veel tamtam meer van maken, hij heeft deze match moeten uitzitten, zal wrss nog wel een uitbrander krijgen van Tuchel / de club dus gewoon verder gaan nu en spelen. Verder gaan zoals hij bij zijn rentree begonnen was en scoren scoren scoren. :wink:
Ik lees wel niet te veel lieve woorden van de supporters op reddit, en daar is het toch hoger niveau dan pakweg FB, IG.
maw toch een pak in het gat gepikt, wat normaal is

If he lets him back in then fine.

But as G Neville said earlier. The love story is over, I don’t wanna hear him come out in a week or so and say he loves Chelsea, don’t wanna see those videos of him as a kid at the Bridge wanting to play here. That’s dead.

There’s no need for an apology. You meant what you said. Don’t take it back. Own it. But for us to accept you as a player we have to have an agreement where you just fulfil your contract. Do your job for us, score us goals, win us trophies and Chelsea will pay you well then you can leave the club amicably and move on to another project.

You aren’t going to be loved here. You will never be a legend here. There will be no banners with your name on. But you can do a job, win some trophies and get paid.

That’s the only way we can truly accept him. We have to come to terms he is here only for money. But if he can win us some titles and cups then fuck it may as well make the best of a shit situation.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan