Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien... Vond hun timing al veel te toevallig tbh...

Zal uiteindelijk niets van komen denk ik.

Ik weet wat het betekent. En ik vind het allesbehalve een logisch systeem dat je, mits je rijk genoeg bent, je vrijheid kan kopen tot de rechtzaak. Arme mensen hebben krijgen datzelfde voorrecht niet.
Is de hoogte van de borg niet proportioneel tov inkomen?

Jarrod Bowen, wa nen held. In 1 match ging ik van 35 naar 78 punten gisterenavond. (FPL)
Door al die corona zever is FPL wel zeer interessant dit jaar :) ook een hoog niveau in de 9lives groep.

Over voetbal gesproken, ongelofelijk dat we Digne laten gaan naar Villa voor 25miljoen. Echt een verziekte boel met Rafa, ongelofelijk.

Door al die corona zever is FPL wel zeer interessant dit jaar :) ook een hoog niveau in de 9lives groep.

Over voetbal gesproken, ongelofelijk dat we Digne laten gaan naar Villa voor 25miljoen. Echt een verziekte boel met Rafa, ongelofelijk.
En El Ghazi in? Ook vreemd aangezien die niet eens een basisklant was bij Aston Villa

Hebben jullie eigenlijk nog een deftige linksback over?

Ik zag Digne altijd als een van jullie sterkhouders.

En El Ghazi in? Ook vreemd aangezien die niet eens een basisklant was bij Aston Villa
Moshiri is echt een shady dude. Zie onderstaande

Toegegeven, Rafa wilde El Ghazi zelf ook niet. Opnieuw een pure Moshiri transfer om zijn vriendjes tevreden te stellen.
Hebben jullie eigenlijk nog een deftige linksback over?

Ik zag Digne altijd als een van jullie sterkhouders.

Mykolenko gekocht van Dynamo Kyiv. Godfrey kan er ook spelen maar verder dan de rest..

Digne was inderdaad een van de beste spelers. Uit de ploeg gezet door Rafa omdat ie commentaar had over de tactieken.. 1 op 12 met een laatste league win in september.. je zou voor minder.

Jarrod Bowen, wa nen held. In 1 match ging ik van 35 naar 78 punten gisterenavond. (FPL)
He's massive :D
Ik had na lang twijfelen Antonio captain, dju toch
Antonio zit helaas in een dipje. Ook niet verwonderlijk gezien hij nog steeds de enige spits is die West Ham heeft.
Bowen blijft maar groeien. 1 van onze beste transfers in jaren. Nu onder Moyes is het qua transfers eindelijk eens wat soeps ipv vedetten over houdbaarheidsdatum die hun pensioen komen aandikken.

Same, Bowen capi :love:

Was 2 spelers van Everton gaan halen omdat die een dubbele week hadden, wordt die match afgelast natuurlijk.
Tot overmaat van ramp mist Calvert-Lewin zijne penalty in de eerste match waardoor die 0 punten pakt :p

He's massive :D

Antonio zit helaas in een dipje. Ook niet verwonderlijk gezien hij nog steeds de enige spits is die West Ham heeft.
Bowen blijft maar groeien. 1 van onze beste transfers in jaren. Nu onder Moyes is het qua transfers eindelijk eens wat soeps ipv vedetten over houdbaarheidsdatum die hun pensioen komen aandikken.
Ben je toevallig Alcoholic Punk (?) van 9lives vroeger?

Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien... Vond hun timing al veel te toevallig tbh...

Zo'n broodje aap verhaal he. Die testen worden door een onafhankelijk lab afgenomen.

De enige goede wedstrijden die ik van die heb gezien waren dus voor Zwitserland op het EK. Ongelofelijk dat die nog bij Arsenal zit.

Hij heeft enkele goede wedstrijden gespeeld. Daarmee is alles gezegd.
Als je de rekening maakt, heeft hij Arsenal toch vooral punten gekost. En meestal ook op cruciale momenten (tegen toppers).

Op het EK vond ik hem ook wel super sterk.

Gisteren was wel weer duidelijk dat Liverpool zonder Salah en Mané weinig waard is. Meer dan een uur tegen 10 man van Arsenal, thuis, en 0 kansen afdwingen :D

Same, Bowen capi :love:

Was 2 spelers van Everton gaan halen omdat die een dubbele week hadden, wordt die match afgelast natuurlijk.
Tot overmaat van ramp mist Calvert-Lewin zijne penalty in de eerste match waardoor die 0 punten pakt :p
Ha, DCL had ik ook gehaald voor een -4. Gelukkig compenseerde mijn Coufal in move van deze GW dat toch grotendeels..

Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad als voor deze deadline. Ik zit hier al 2u te kijken naar mijn ploeg en ik weet niet wat te doen. Had Maddison al ingebracht voor Son, om price-rise/drop voor te zijn na Son zijn blessure. Wordt die match tegen Burnley afgelast.. En had al eentje gedaan vorige week. Dus -4 en voor niks :D FREE HIT? WILDCARD? -8? -12? WHAT TO DO

Ha, DCL had ik ook gehaald voor een -4. Gelukkig compenseerde mijn Coufal in move van deze GW dat toch grotendeels..

Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad als voor deze deadline. Ik zit hier al 2u te kijken naar mijn ploeg en ik weet niet wat te doen. Had Maddison al ingebracht voor Son, om price-rise/drop voor te zijn na Son zijn blessure. Wordt die match tegen Burnley afgelast.. En had al eentje gedaan vorige week. Dus -4 en voor niks :D FREE HIT? WILDCARD? -8? -12? WHAT TO DO
Haha idem die Son - Madison, en idem voor een -4 🤡

Ronaldo of Dennis C...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan