Holocene
Well-known member
Please noDat ze dan maar Martinez terug binnenpakken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Please noDat ze dan maar Martinez terug binnenpakken.
Int verleden toch niet slecht mee gedaan... Mag gerust gaan.Alsof Martinez ons gaat verlaten om naar Everton te gaan... Dat betwijfel ik zeer sterk.
Zou het wel toejuichen tho.
Ik denk dat ze na het WK toch uiteen gaan. Best nu nog profiteren van de belangstelling imo.Martinez zit op een gouden troon bij de Belgische bond, tenzij er dus financieel heel wat komt zie ik die nu niet naar Everton vertrokken.
Toegegeven, heeft daar vroeger niet slecht gedaan.
Welke gouden troon? De lonen van coaches in de PL liggen toch veel hoger dan wat de Belgische voetbalbond kan betalen.Martinez zit op een gouden troon bij de Belgische bond, tenzij er dus financieel heel wat komt zie ik die nu niet naar Everton vertrokken.
Toegegeven, heeft daar vroeger niet slecht gedaan.
Moet alleen verantwoording afleggen aan de TD en dat is ow wait BOBBY ZELF!Welke gouden troon? De lonen van coaches in de PL liggen toch veel hoger dan wat de Belgische voetbalbond kan betalen.
Ge kunt toch wel toegeven hoop ik dat de kern bij Everton zwak is en dat het gebrek aan transferbudget in de zomer (en nu ook gok ik) er geen goed aan doet?Rafa buiten![]()
Zijn er überhaupt verwachtingen voor het WK? En dat heeft niet persé met Martinez te maken.Mjah als ze mij in Engeland een contract geven voor 2-3 jaar en voor 3-5 miljoen per jaar... Dan kan dat eventuele ontslag mij ook niet veel schelen hoor. Ontsla mij maar, prima! Lekker uitbetaald worden en vervolgens op een strand in Bora Bora een zwoele bries over mijn steenrijke balzak laten gaan.
Martinez weet ook dat hem een enorm risico wacht in Qatar. De zoveelste teleurstelling op rij...
FTFYZijn er überhaupt verwachtingen voor het WK? En dat heeft heel veel met Martinez te maken.

Bwa, het hoogtepunt van deze generatie is toch al even gepasseerd en gecombineerd met de omstandigheden rond het WK zelf snap ik best wel dat veel mensen er weinig zin in hebben.
Ondanks dat de gouden generatie zo goed als klaar is hebben we nog steeds een redelijke kern. We zijn niet zwakker dan Kroatië, maar toch krijgen we nooit het gevoel dat we even robuust kunnen spelen als een dergelijke ploeg. Maakt niet uit wat het potentieel van de kern is, we hebben er steeds onder gezeten. Dat is zijn risico, nog een keer falen, nog een keer overklast worden door een andere coach.Zijn er überhaupt verwachtingen voor het WK? En dat heeft niet persé met Martinez te maken.
Ik ga niet weer de hele discussie beginnen over deze generatie, maar ik blijf erbij dat 2018 echt wel een top tornooi was voor ons. Of dat dankzij of ondanks Martinez was laat ik in het midden.Ondanks dat de gouden generatie zo goed als klaar is hebben we nog steeds een redelijke kern. We zijn niet zwakker dan Kroatië, maar toch krijgen we nooit het gevoel dat we even robuust kunnen spelen als een dergelijke ploeg. Maakt niet uit wat het potentieel van de kern is, we hebben er steeds onder gezeten. Dat is zijn risico, nog een keer falen, nog een keer overklast worden door een andere coach.
Wij hebben echt ontzettend veel talent gewoon verpest met de meest afschuwelijke managers. Elke keer hebben we moeten rekenen op klasseflitsen want telkens stond er gewoon geen blok op het veld.
Wanneer dat WK er is zullen we nog steeds een reekshoofd zijn enzovoort. Wij zullen een dark horse zijn en we zouden dat ook terugzien op het veld tegen een deftige ploeg. Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren met Bobby. De selectie zal waarschijnlijk al vatbaar zijn voor kritiek op zich, zoals altijd.
Ik ben beschikbaar.De vraag is natuurlijk, als Martinez vertrekt, of zijn vervanger veel beter gaat zijn...![]()
Als het op Football Manager niet lukt, waarom niet in het echt!Ik ben beschikbaar.