Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaJonas, naar dit gedrocht aan het kijken? Denk niet dat ik een topploeg al ooit zo vaak de bal heb zien weggeven... De woorden van Tuchel zijn precies overgegaan op de hele ploeg. Wtf is dit.
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Bij Manchester United heeft ie 42 goals en 13 assists gemaakt in 96 wedstrijden, lijkt me toch niet echt gefaald eerlijk gezegd.Doet rome het daar zo slecht of verwachten ze teveel van hem, las dat ze hem uitgefloten hebben bij chelsea. Stel dat hij niet opbrengt zal da een eeuwige faal speler zijn aan de top van PL
Bij everton ook pak goals gemaakt, maar dat man.utd toen was geen topploeg. Engelse pers heeft al altijd kritiek gegeven wel vrij overdreven ze hebben nu +100 miljoen betaald die verwachtingen zijn heel groot bij chelseaHet is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Bij Manchester United heeft ie 42 goals en 13 assists gemaakt in 96 wedstrijden, lijkt me toch niet echt gefaald eerlijk gezegd.
Daar ben ik zeker mee akkoord. Maar als je Man Utd niet als topploeg ziet is dit in principe wel zijn eerste passage bij een Engelse topclub als dragende speler. Zijn eerste periode bij Chelsea reken ik niet mee aangezien hij daar slim geweest is door, net als De Bruyne, te verkassen naar een andere club om meer speelkansen te krijgen.Bij everton ook pak goals gemaakt, maar dat man.utd toen was geen topploeg. Engelse pers heeft al altijd kritiek gegeven wel vrij overdreven ze hebben nu +100 miljoen betaald die verwachtingen zijn heel groot bij chelsea
Een beetje van beide. Ik las een goeie analyse van Terreur in HLN afgelopen weekend. Inter was rond hem gebouwd door Conte terwijl hij nu moet ingepast worden in het systeem van Tuchel bij Chelsea en dat verloopt voorlopig niet goed. Inter stond veel dieper ingezakt waardoor Lukaku veel ruimte had in de omschakeling én met Lautaro had ie een perfect maatje rond hem. Bij Chelsea zetten ze veel hoger druk en heeft Romelu dus geen ruimte om op de counter te spelen.
Maar hij zegt zelf ik wil beter worden op mijn sterke punten dingen dat hij minder goed kan gaat hij geen stappen meer zetten. Lukaku moet je echt in de ruimte's sturen hij is zo snel en sterk.Ik blijf het moeilijk te begrijpen vinden dat clubs/trainers spelers halen waarvan iedereen weet dat ze een bepaald systeem nodig hebben om optimaal te renderen ... om dan toch te proberen die spelers willens nillens in ander keurlijf te steken. Om dan de speler te verwijten dat hij het niet goed (genoeg) doet en de verwachtingen niet inlost. Tja. En Lukaku is dan nog eens een zeer emotionele speler, dus als je die niet 100% vertrouwen geeft en begeleidt dan is die meer bezig met zijn kas op te fretten dan met goed te voetballen.
Op dat vlak heb ik toch altijd het gevoel dat er nog enorm veel stappen te zetten zijn qua professionalisering binnen de sport. Te veel trainers en clubs die spelbeslissingen nemen die meer met ego te maken hebben dan met tactisch of menselijk inzicht, of die het inzicht van de gemiddelde supporter aan de toog niet overstijgen.

Dan snap je toch ook niet dat Lukaku naar Chelsea gaat. Dit stond toch in de sterren geschreven, zeker als Tuchel niet zelf de initiatiefnemer was voor de transfer.Maar hij zegt zelf ik wil beter worden op mijn sterke punten dingen dat hij minder goed kan gaat hij geen stappen meer zetten. Lukaku moet je echt in de ruimte's sturen hij is zo snel en sterk.
Lukaku wil hem niet aanpassen in een nieuw systeem is zijn boodschap denk ikIk heb iets meer zinsconstructie nodig om die opmerking deftig te begrijpen, vrees ik![]()
Iemand transfervrij halen of in z'n laatste contractjaar aan een lagere prijs halen, dat is een opportuniteit. Maar niet 115 miljoen euro voor iemand die op't hoogste niveau (UCL) bewezen heeft niet mee te kunnen. Serie A is iets anders, maar ge ziet nu wel het verschil tussen die competitie (en speelstijl) en de EPL.Dan snap je toch ook niet dat Lukaku naar Chelsea gaat. Dit stond toch in de sterren geschreven, zeker als Tuchel niet zelf de initiatiefnemer was voor de transfer.
Mismatch gebeurd toch bij beide kanten? Het bestuur zag daar gewoon een opportuniteit in waarschijnlijk. Het zou een ander verhaal zijn als de trainer die je wilt na een maand buiten vliegt en je bij de volgende niet meer in het systeem past.
Niet helemaal mee akkoord. United was doodziek en de prestaties zijn en waren niet denderend, maar de druk was even hoog als anders en elke topwedstrijd had nog hetzelfde belang als voordien.Bij everton ook pak goals gemaakt, maar dat man.utd toen was geen topploeg. Engelse pers heeft al altijd kritiek gegeven wel vrij overdreven ze hebben nu +100 miljoen betaald die verwachtingen zijn heel groot bij chelsea
Da's bullshit he. Hoe zou hij dat "bewezen" moeten hebben? Hij heeft nog nooit bij een club gespeeld die (terwijl hij er was) echt kon strijden om de CL beker. Enfin, van Inter had iedereen wel meer verwacht, maar zeker vorig seizoen was heel de ploeg een complete sof Europees.Iemand transfervrij halen of in z'n laatste contractjaar aan een lagere prijs halen, dat is een opportuniteit. Maar niet 115 miljoen euro voor iemand die op't hoogste niveau (UCL) bewezen heeft niet mee te kunnen. Serie A is iets anders, maar ge ziet nu wel het verschil tussen die competitie (en speelstijl) en de EPL.