Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, eerlijk gezegd zie ik dat niet verdwijnen. Ik heb natuurlijk geen glazen bol maar Youri lijkt me dat type, kan bij momenten geweldig goed ballen maar heeft een bepaalde nonchalance in zijn spel en volgens mij gaat dat er niet meer uit. Ik zie die ook niet meedraaien bij een topteam tbh.
Ik vind het meer lijken op het licht dat uitgaat dan nonchalance het afgelopen seizoen. Getuige daarvan zijn afschuwelijke prestaties voor de Duivels bij elke match met inzet. Spijtig, want het is een fijnbesnaarde speler op zich.

Ik vind het meer lijken op het licht dat uitgaat dan nonchalance het afgelopen seizoen. Getuige daarvan zijn afschuwelijke prestaties voor de Duivels bij elke match met inzet. Spijtig, want het is een fijnbesnaarde speler op zich.
Het lijkt er idd meer en meer op dat hij maar meekan tot een bepaald niveau van druk. Eens er wat meer mentale druk op zijn schouders komt zakt hij in elkaar. Jammer voor speler van zijn technisch caliber maar het hoofd moet ook meewillen.

Het lijkt er idd meer en meer op dat hij maar meekan tot een bepaald niveau van druk. Eens er wat meer mentale druk op zijn schouders komt zakt hij in elkaar. Jammer voor speler van zijn technisch caliber maar het hoofd moet ook meewillen.
De Youri is nog steeds maar 24 maar na zijn jaren bij Leicester verwacht je toch enige progressie inderdaad.

goeie wedstrijd van Ziyech, als het goed is mag het ook gezegd worden. Knappe goal en pluim voor zijn wedstrijd

Dikke pot van Ziyech idd maar voor de rest toch vrij matig...

Hoe Doherty daar vanaf komt zonder iets is toch ongelooflijk, altijd donker rood

Blijkbaar vol voor Vitor Pereira als volgende manager. Ongelofelijk. Wat een bloedzuiger die Kia Joorabchian.

Absurd dat Moshiri zo dom kan zijn.
100% naar de Championship.

Blijkbaar vol voor Vitor Pereira als volgende manager. Ongelofelijk. Wat een bloedzuiger die Kia Joorabchian.

Absurd dat Moshiri zo dom kan zijn.
100% naar de Championship.
Die Kia moet je sowieso voor geen haar vertrouwen. Ik ben gene van de Dildo Brothers maar liever hen dan dat die in de club kwam.

Die Kia moet je sowieso voor geen haar vertrouwen. Ik ben gene van de Dildo Brothers maar liever hen dan dat die in de club kwam.
Idd, zie de Iwobi transfer, El Ghazi transfer etc en da's nog enkel maar bij ons. Al aangeklaagd geweest voor money laundering etc.

Echt triest om een club in zo een downfall te zien. Het is sowieso al jaren gene "vetten" maar dit is toch van een compleet ander caliber.
Als we verliezen van Newcastle is degradatie een feit IMO

Idd, zie de Iwobi transfer, El Ghazi transfer etc en da's nog enkel maar bij ons. Al aangeklaagd geweest voor money laundering etc.

Echt triest om een club in zo een downfall te zien. Het is sowieso al jaren gene "vetten" maar dit is toch van een compleet ander caliber.
Als we verliezen van Newcastle is degradatie een feit IMO
Het zal toch dichtbij zijn denk ik. Ik lach wel eens graag met de Toffees, zeker tijdens de derby maar dit is wel echt triestig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan