D
Deleted member 14
Guest
Was toch al langer geweten dat die trouw blijft aan de Rode DuivelsShit, dus niet Martinez?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was toch al langer geweten dat die trouw blijft aan de Rode DuivelsShit, dus niet Martinez?
Was toch al langer geweten dat die trouw blijft aan de Rode Duivels
Bizarre aanstelling. Het zal van de new manager bounce moeten komen, anders zie ik het maar somber in voor Everton.Alé, eindelijk zo goed als officieel. Lampard naar Everton.
We gaan allesinds het mooiste stadion hebben id Championship
Idd. Tegen Newcastle is het echt make or break IMO.Bizarre aanstelling. Het zal van de new manager bounce moeten komen, anders zie ik het maar somber in voor Everton.
Echt wtf man. Die audio alleen al, dan nog niet gesproken over de foto's.Vaarwel, Greenwood.
Cristiano zijn invloed, misschien.
Engeland heeft de slechtste refereeing in Europa. Het is daar elke week huilen met de pet op.Precies niet enkel in België dat de VAR suckt. Hoe kan die nu dat handspel niet zien?
Ik dacht geen VAR omdat in die fase van het tornooi niet iedereen over een VAR zou kunnen beschikken. Dus voor niemand een VAR dan.Precies niet enkel in België dat de VAR suckt. Hoe kan die nu dat handspel niet zien?
Wat is eigenlijk mis met die miljonairs. De ene slaat een kat. De andere zijn vriendin. Die kunnen allemaal zo een fantastisch leven hebben en het dan zo vergooien.![]()
Kurt Zouma: West Ham defender will not be investigated by Police over video of him kicking his cat
Kurt Zouma filmed kicking and punching cat in shocking video, believed to have been filmed by his brother; Defender apologises for isolated incident; West Ham and RSPCA condemn Zoumas actions; Metropolitan Police decline to investigate incidentwww.skysports.com
Echt fucking dickhead
Dat heeft toch helemaal niks met geld te maken? Er bestaan gewoon zo'n mensen. Dus ja je gaat dat ook zien bij mensen met geld.Wat is eigenlijk mis met die miljonairs. De ene slaat een kat. De andere zijn vriendin. Die kunnen allemaal zo een fantastisch leven hebben en het dan zo vergooien.
Ik doel meer op het feit dat die alles hebben wat ze kunnen hebben, maar dat ze het zo vergooien.Dat heeft toch helemaal niks met geld te maken? Er bestaan gewoon zo'n mensen. Dus ja je gaat dat ook zien bij mensen met geld.
Ze hebben idd geld maar vele hebben geen normale opvoeding gehad of educatie.Ik doel meer op het feit dat die alles hebben wat ze kunnen hebben, maar dat ze het zo vergooien.