Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nja, wordt gedribbeld op de helft van Newcastle, waarna wel nog 60 meter moet afgelegd worden. Als dat al een dodelijke fout is :sarcastic:
Het start wel die counter die voor de goal zorgt dus je kan dat idd als dodelijk omschrijven.
En het is echt niet overdreven om te zeggen dat Tielemans best veel fouten heeft gemaakt dit seizoen, vaak met een tegengoal als gevolg. Ik heb het idee dat hij dit seizoen precies nonchalanter speelt dan ervoor. Alsof zijn focus wat weg is.

Tielemans heeft vorige zomer zijn transfer gemist en hij lijkt er dit seizoen toch wat mee te zitten. De ploeg rendeert ook niet zo goed als vorige seizoenen natuurlijk dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Hij is geen speler die een ploeg op sleep neemt.

Jammer voor hem dat het er precies wat voor gezorgd heeft dat hij niet meer gelinkt wordt aan de topclubs. Die ploegen gaan nooit betalen wat Leicester wilt voor hem nu. Boot gemist heb ik de indruk.

Kan in realiteit wel betekenen dat hij voor een "cut price" kan gehaald worden, vraag is of er na dit seizoen veel (top)ploegen zijn die hem willen halen, want hij heeft alles behalve bevestigd.

Ook in de beyondgaming fantasy is er een spannende titelrace, gelijkstand momenteel :crazy:
En dan doe ik de slimme zet van Salah to Bruno.. Dit gaat me de eerst plek kosten vrees ik. :D
In mijn mini-league met vrienden heb ik +- 100 punten voorsprong dus win ik sowieso (is ook voor geld). Ik dacht iets anders te doen om nog wat te stijgen in de algemene ranking (stond op 12k, mik op top 10k). Maar ik vrees dat het zal backfiren..

En dan doe ik de slimme zet van Salah to Bruno.. Dit gaat me de eerst plek kosten vrees ik. :D
In mijn mini-league met vrienden heb ik +- 100 punten voorsprong dus win ik sowieso (is ook voor geld). Ik dacht iets anders te doen om nog wat te stijgen in de algemene ranking (stond op 12k, mik op top 10k). Maar ik vrees dat het zal backfiren.
De Bruno van Newcastle had beter geweest 😛

Volgende week ook wel weer double gameweek voor Fernandes, het kan snel keren!

De Bruno van Newcastle had beter geweest 😛

Volgende week ook wel weer double gameweek voor Fernandes, het kan snel keren!
Ja daar rekende ik op, dat Chelsea wel ging winnen en dat Bruno dan een double double had en Salah enkel Man U + Everton..
Maar voorlopig geen goeie gok. Beter Kane voor Ronaldo gedaan, al speelt die nu wel zeker vanavond niet.
Geen Trent en geen Salah tot eind dit seizoen voor mij, denk ik. Stresserend wel, zeker als Liverpool fan. :unsure:

FB-IMG-1650402852108.jpg

Die verdediging is een ramp bij Man U.
Vooraan bakken ze er ook niets van, Cr7 is nog de enige die iets of wat kan forceren soms nog.
En dat middenveld is ook te licht.
Al 8 jaar foute transfers bij Man U.

Diene Maguire das toch ongelooflijk hè… Jones wordt daar gewisseld maar ze hadden beter Maguire gewisseld. Dat moet zo toch ongeveer de slechtste centrale verdediger zijn dat ik ooit bij een top 4/6 club gezien heb. Bijna 100 miljoen daarvoor :oink:

Tis zo erg geworden dat ik me zelfs niet meer druk maak dat we afgeslacht worden door de grote rivaal.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Ten Hag de tijd krijgt om terug iets op te bouwen. Er moeten daar zoveel spelers vervangen worden dat het onmogelijk op 1-2 seizoenen lukt. Ook de hele mentaliteit is om zeep momenteel dus er moeten gewoon structurele verbeteringen komen, en dat doe je niet op 1 zomer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan