BonIver
Well-known member
Nja, wordt gedribbeld op de helft van Newcastle, waarna wel nog 60 meter moet afgelegd worden. Als dat al een dodelijke fout isNiet gekeken maar was het Youri weer?
Toch een seizoen vol dodelijke fouten van hem. Spijtig.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja, wordt gedribbeld op de helft van Newcastle, waarna wel nog 60 meter moet afgelegd worden. Als dat al een dodelijke fout isNiet gekeken maar was het Youri weer?
Toch een seizoen vol dodelijke fouten van hem. Spijtig.

Het start wel die counter die voor de goal zorgt dus je kan dat idd als dodelijk omschrijven.Nja, wordt gedribbeld op de helft van Newcastle, waarna wel nog 60 meter moet afgelegd worden. Als dat al een dodelijke fout is![]()
Zomer 23Is tielemans niet vrij deze zomer?
En dan doe ik de slimme zet van Salah to Bruno.. Dit gaat me de eerst plek kosten vrees ik.Ook in de beyondgaming fantasy is er een spannende titelrace, gelijkstand momenteel![]()
De Bruno van Newcastle had beter geweestEn dan doe ik de slimme zet van Salah to Bruno.. Dit gaat me de eerst plek kosten vrees ik.
In mijn mini-league met vrienden heb ik +- 100 punten voorsprong dus win ik sowieso (is ook voor geld). Ik dacht iets anders te doen om nog wat te stijgen in de algemene ranking (stond op 12k, mik op top 10k). Maar ik vrees dat het zal backfiren.

Ja daar rekende ik op, dat Chelsea wel ging winnen en dat Bruno dan een double double had en Salah enkel Man U + Everton..De Bruno van Newcastle had beter geweest
Volgende week ook wel weer double gameweek voor Fernandes, het kan snel keren!