Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk snappen mensen dat!Nu begrijp ik waarom @gamer5 zo tegen Everton is
vuile fouten maar op het randje, onnodige fouten (voetje nog wat laten hangen), spelers van tegenstanders uit hun kot lokken, tijdwinnen, publiek die altijd bal bijhoudt. Bah, ik moet er ook niet meer van weten.
Bwa, ik vind het nog meevallen. Hebben kansen gehad, Pickford met 2 wondersaves, ondanks zijn Trex armenEindelijk snappen mensen dat!
Hoe slecht is Chelsea trouwens.
Havertz is voetbaltechnisch mss beter, maar op zijn plaats moet je ze erin rammen, en dat doet hij ook niet.Maar zo zie je eigenlijk enorm hoeveel beter Havertz is dan Lukaku. inzet, werkkracht, balletje op de voet stoppen allemaal bij Kai. Alleen zijn afwerking moet beter
Chelsea was echt pokkeslecht, ni normaal.Hoe slecht is Chelsea de laatste tijd. Binnen 2 weken FA cup, het mag nog even zo doorgaan.
Ik heb ze toch al slechter geweten dit seizoen, op schaal van 10. 5/10 deze namiddagChelsea was echt pokkeslecht, ni normaal.
Onverwachte 3 punten (al was het van 2017 geleden dat ze op goodison hebben gewonnen...) Maar too little too late vrees ik. Tenzij Leeds helemaal het noorden verliest
Ik zie ze morgen tegen ons wel 'stunten', want t'is van moeten voor hun
Niets verrassend dusKheb nu al veel matchen en ploegen gezien dit seizoen, maar dit Everton is naast Atletico de meest irritante ploeg en toch redelijk vuil
jaaande mensen van Liverpool, supporter voor een mooie ploeg 300m verder zou ik zeggen, die verdienen het meer.
Daar houd het publiek de bal oa niet bij en gaan ze van eigen kracht uit.
We waren mss wel slecht, maar Everton kreeg een cadeau van Azpi. En had Friend zuiver mee. Anders stelden ze niet veel voor imo.
Pickford wel 3 matchsaves. Petje hem voor af
idd, je zag het al aankomen. De manier waarop is wel wat jammer, maar natuurlijk hun goed recht als degradatie kandidaatNiets verrassend dus
Leeds heeft nu Arsenal en Chelsea, terwijl Everton op Leicester (na Europese match tegen Roma) en op Watford moet spelen. Ze pakken weinig buitenshuis, maar Leeds gaat toch met veel schrik de komende matchen aanvatten. Burnley zie ik niet meer zakken met de huidige 'vorm'.Chelsea was echt pokkeslecht, ni normaal.
Onverwachte 3 punten (al was het van 2017 geleden dat ze op goodison hebben gewonnen...) Maar too little too late vrees ik. Tenzij Leeds helemaal het noorden verliest
Puur statistisch zijn de degradatie kansen:Leeds heeft nu Arsenal en Chelsea, terwijl Everton op Leicester (na Europese match tegen Roma) en op Watford moet spelen. Ze pakken weinig buitenshuis, maar Leeds gaat toch met veel schrik de komende matchen aanvatten. Burnley zie ik niet meer zakken met de huidige 'vorm'.

Ik begin toch ook te vrezen voor Leeds eerlijk gezegd.. Zou zeer jammer zijn, vind dat wel een toevoeging aan de Premier League - al lag dat vooral aan Bielsa en Raphinha. Raphinha is toch sowieso weg ook na dit seizoen..Puur statistisch zijn de degradatie kansen:
Burnley 21%
Everton 33%
Leeds 45%
Watford >99%
Dus er is inderdaad nog een kans maar als Chelsea even brak speelt tegen Leeds..![]()
Als we zouden zakken is het praktisch zeker dat de club failliet gaat, zelfs met de parachute paymentsIk begin toch ook te vrezen voor Leeds eerlijk gezegd.. Zou zeer jammer zijn, vind dat wel een toevoeging aan de Premier League - al lag dat vooral aan Bielsa en Raphinha. Raphinha is toch sowieso weg ook na dit seizoen..
Everton zien zakken zou.. speciaal zijn.