Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin toch ook te vrezen voor Leeds eerlijk gezegd.. Zou zeer jammer zijn, vind dat wel een toevoeging aan de Premier League - al lag dat vooral aan Bielsa en Raphinha. Raphinha is toch sowieso weg ook na dit seizoen..
Everton zien zakken zou.. speciaal zijn.

Leeds is gewoon te licht voor de PL. Raphinha de enige echte uitblinker, rest is middelmaat. Hebben uiteraard een paar leuke en aantrekkelijke matchen gespeeld, maar wat heb je daar aan als het elke match opendeurdag is vanachter.

Burnley is natuurlijk niet veel beter, maar die hebben tenminste een systeem dat resultaat oplevert.

Leeds is gewoon te licht voor de PL. Raphinha de enige echte uitblinker, rest is middelmaat. Hebben uiteraard een paar leuke en aantrekkelijke matchen gespeeld, maar wat heb je daar aan als het elke match opendeurdag is vanachter.

Burnley is natuurlijk niet veel beter, maar die hebben tenminste een systeem dat resultaat oplevert.
Vorig jaar ging het vlot voor Leeds, de manier van spelen is het probleem niet zo lang iedereen fit is.

Phillips is veel gekwetst en dat is de belangrijkste op het veld. Daarnaast ook nog Bamford quasi gans het seizoen met een blessure gezeten.

Dat is het verschil tussen middenmoot spelen en tegen degradatie vechten.

• Todd Boehly has signed the purchase agreement to buy Chelsea in a deal worth up to £4billion and will be advanced for Government approval after a week of intense talks.
• It is expected the League will approve the Boehly takeover, following the completion of an owners’ and directors’ test, but first the Government must issue a new licence for the sale of Chelsea
• While a deal is not yet complete, the signing of the purchase agreement is seen as the most significant step of the process so far and is essentially the commitment that transfers the shares of the seller to the buyer with a date set by which the deal must take place.

🤝

Laatst bewerkt door een moderator:
Vriend van me is Northampton fan, dus hield een oogje op de promotiestrijd in L2 vandaag

JrkkQME.png

Barrow 1-3 Northampton
Bristol Rovers 7-0 Scunthorpe

:oink:

Zaten er een beetje door gisteren en je kan het hun niet kwalijk nemen na het aantal matchen die ze al speelden. Buiten een mirakel gerekend is het nu wel boeken toe in de league.

Leukste away tot nu toe dat je hebt gedaan?

Hier staat Newcastle nog op de lijst.. moet echt top zijn denk ik.
Newcastle is idd een leuke.
Liverpool was plezant, niet vanwege het stadion of de sfeer (want maar triestig als ze you'll never walk alone moeten stilleggen omdat WH erover zingt) maar dat weekend was gewoon geestig in zijn totaliteit.

Milwall in 2004 ook ondanks de zware pandoering toen daar.

Brighton, Forest, Leeds, Fulham zijn ook altijd plezant.

Newcastle is idd een leuke.
Liverpool was plezant, niet vanwege het stadion of de sfeer (want maar triestig als ze you'll never walk alone moeten stilleggen omdat WH erover zingt) maar dat weekend was gewoon geestig in zijn totaliteit.

Milwall in 2004 ook ondanks de zware pandoering toen daar.

Brighton, Forest, Leeds, Fulham zijn ook altijd plezant.
Watford & West Ham de slechtste verplaatsingen tot nu toe imo.

Liverpool (stad) vind ik inderdaad echt geniaal. Eens geweest toen Everton thuis speelde tegen Leicester in combinatie met The Grand National, echt memorabel weekend :love:

Watford & West Ham de slechtste verplaatsingen tot nu toe imo.

Liverpool (stad) vind ik inderdaad echt geniaal. Eens geweest toen Everton thuis speelde tegen Leicester in combinatie met The Grand National, echt memorabel weekend :love:
West Ham tegenwoordig wel ja.
Ik heb een hekel aan de thuiswedstrijden tegenwoordig...

Alsook aan hoe ze hun buitenlandse supporters behandelen tegenwoordig. Van die idiote reisbureaus krijgen kaarten maar wij nog met moeite.

Vroeger bellen naar ticket office en ze regelden alles, zelfs voor away games.

Met die verhuis willen ze families meer aanspreken dus de gekende vakken zitten niet meer bijeen. Dan nog uitsupporters in onze vakken... Vroeger gingen ze eruit gemot worden, tegenwoordig vlieg je buiten als je er iets van gaat zeggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan