Holocene
Well-known member
Looking gooooooodKom op Everton!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Looking gooooooodKom op Everton!
Die zijn opeens in gang geschoten. Ook niets te vroeg trouwens.Looking goooooood
, nuja, zelfs dan hebben ze waarschijnlijk nog een klein GD voordeel.Liverpool straks naar Villa, hopelijk winnen, op welke manier dan ook, de positivist in mij ziet Wolves morgen winnen tegen City, nuja, zelfs dan hebben ze waarschijnlijk nog een klein GD voordeel.
. Gerrard zet er dan in de laatste match gewoon 2 keepers in de goal en 9 spelers in de kleine rechthoek
.Compleet zot eigenlijk. Ik snap dat een neutrale mens het voetbal van City misschien nog kan appreciëren, maar de manier waarop die dat doen en de praktijken waar die eigenaars mee bezig zijn kan de neutrale voetbalfan toch echt niet bekoren?Haaland naar City is rond trouwens.
Vorige zomer aanvaller van 100m gekregen, weet ni wat ermee te doen, en krijgt er dus deze zomer maar een nieuwe. Wat een underdog verhaal toch voor Pep tegen de big bad Liverpool waar iedereen voor support blijkbaar![]()
Ik hoop het, maar in de huidige vorm, zie ik geen enkele zekerheid. Op dit moment kan iedereen punten afsnoepen van CFC. Ik heb het al gezegd, ze hebben héél veel geluk dat Spurs en Arsenal het vaak nog slechter deden anders stonden ze nu kansloos uit de top 4. Gelukkig is er nu Spurs-Arsenal, als Spurs niet wint is het Game over voor hun.Als Everton morgen wint op Watford zijn ze volgens mij gered, Leeds moet nog tegen Chelsea en een in-form Brighton al weet ge nooit. Als Chelsea die match wint zijn ze trouwes zo goed als zeker van top 4, ik denk echt niet dat ze EL gaan moeten spelen volgend jaar @chomo.
Liverpool straks naar Villa, hopelijk winnen, op welke manier dan ook, de positivist in mij ziet Wolves morgen winnen tegen City, nuja, zelfs dan hebben ze waarschijnlijk nog een klein GD voordeel.
Ik weet dat ze onder Pep een hoop leagues hebben gewonnen, maar eigenlijk is dat toch niks speciaal met dat budget en vooral het feit dat zoals ik zei, hij al +500 miljoen netto heeft uitgegeven terwijl deze spelers er al waren toen hij arriveerde: Fernandinho, KDB, Sterling, Kompany, Yaya Touré, Aguero, David Silva, Jesus Navas, Otamendi, Clichy, Kolarov. Allez, geen krabbers om het zo te zeggen.
Dat was totaal niet mijn punt natuurlijk, maar oké danInderdaad 1000x meer respect voor hetgeen Mancini en Pellegrini bereikt hebben met City
.Ik hoop het, maar in de huidige vorm, zie ik geen enkele zekerheid. Op dit moment kan iedereen punten afsnoepen van CFC. Ik heb het al gezegd, ze hebben héél veel geluk dat Spurs en Arsenal het vaak nog slechter deden anders stonden ze nu kansloos uit de top 4. Gelukkig is er nu Spurs-Arsenal, als Spurs niet wint is het Game over voor hun.
Inderdaad, heeft van titelwinnaars naar titelwinnaars gegaan. Met de financiën die ze hebben zou er niemand nog maar in de buurt mogen komen in de league. Een miljard uitgegeven en nog altijd niet gedaan voor wat hij gehaald is. Pep is zwaar overroepen, blijf erbij.Compleet zot eigenlijk. Ik snap dat een neutrale mens het voetbal van City misschien nog kan appreciëren, maar de manier waarop die dat doen en de praktijken waar die eigenaars mee bezig zijn kan de neutrale voetbalfan toch echt niet bekoren?
100 miljoen voor Grealish, die rendeert het eerste seizoen niet genoeg, oh dan kopen we volgend seizoen Haaland voor 300 miljoen. WTF.
Ik weet dat ze onder Pep een hoop leagues hebben gewonnen, maar eigenlijk is dat toch niks speciaal met dat budget en vooral het feit dat zoals ik zei, hij al +500 miljoen netto heeft uitgegeven terwijl deze spelers er al waren toen hij arriveerde: Fernandinho, KDB, Sterling, Kompany, Yaya Touré, Aguero, David Silva, Jesus Navas, Otamendi, Clichy, Kolarov. Allez, geen krabbers om het zo te zeggen.
Ik gun het Arsenal ook wel, heb dat altijd nog wel een leuke ploeg gevonden, omdat ze meestal toch ook voor attractief voetbal gaan/gingen en dat de Spurs maar EL spelen, die hun voetbal is echt zum kotsen.Arsenal mag alles behalve verliezen tegen Spurs nu donderdag.
Zie het wel goedkomen. Zou fijn en welgekomen zijn om nog eens CL te spelen.
En Salah mag er vandaag 3 binnen schieten om mijn FPL seizoen nog een klein beetje te redden. Wat een drama zeg dit jaar.
Ik volg ook Bayern en het is vooral omdat hij daar net hetzelfde heeft gedaan. Heeft daar eigenlijk het gewoon slechter gedaan dan Heynckes, want die heeft in zijn laatste seizoen voor Pep overnam wél de CL gewonnen. Pep heeft daar direct Thiago en Götze gehaald en het jaar daarna nog Lewandowski, Bernat, Benatia en Xabi Alonso. Het jaar erna dan nog eens Vidal, Kimmich, Coman en Douglas Costa.Inderdaad, heeft van titelwinnaars naar titelwinnaars gegaan. Met de financiën die ze hebben zou er niemand nog maar in de buurt mogen komen in de league. Een miljard uitgegeven en nog altijd niet gedaan voor wat hij gehaald is. Pep is zwaar overroepen, blijf erbij.
Haaland is topspeler, maar zijn lichaam heeft de opstap van de Oostenrijkse competitie naar de Duitse niet goed verteerd. Hij is heel vaak geblesseerd. Het is nog maar de vraag wat dat gaat geven in de premier league. Transferprijs op zich valt nog mee door de clausule maar blijkbaar 50m voor zijn vader en 50m voor zijn agent… Te zot voor woorden. En ik denk dat ze ook nog maar eens een verdediger gaan halen.
Compleet zot eigenlijk. Ik snap dat een neutrale mens het voetbal van City misschien nog kan appreciëren, maar de manier waarop die dat doen en de praktijken waar die eigenaars mee bezig zijn kan de neutrale voetbalfan toch echt niet bekoren?
100 miljoen voor Grealish, die rendeert het eerste seizoen niet genoeg, oh dan kopen we volgend seizoen Haaland voor 300 miljoen. WTF.

Daar gaat het mij net om. Ah we kopen ene voor 100 miljoen, het is niet wat we dachten en hij speelt weinig, rinse & repeat. Zelfde met hun verdedigers de laatste jaren, compleet zot dat dat kan.Grealish is meer een amc dan aanvaller pur sang.
Speelt volgens mij weinig? Enfin, kan em wel een PL beker omhoog steken, daar wast em om te doen.
Haaland blessuregevoelig? Zal nog slechter zijn in Engeland dan. Kunnen beter Lukaku kopen
Of een lewandowski?
).True, in Engeland gaat hij wel wat "minor knocks" krijgenVoor een 22 jarige kan dat al tellen![]()
.Is verkocht voor 75miljoen, maar totaal plaatje contract van 5jaar aan 30 miljoen. Is gewoon niet meer normaal die bedragen.300 miljoen? Ik dacht dat z'n release clause 75 miljoen was?
Ook niet verwonderlijk natuurlijk als z'n vader daar 20j geleden voetbalde.