JorisBlack
Well-known member
Los van dat alles: ik kijk er wel naar uit om de assists van KDB voor Haaland te zien. Die combinatie kan vonken geven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel zeker. Was al een niet zo sympathieke ploeg voor mij (ik hou me in qua uitdrukking) vanwege hun Blood & Honour/Combat 18 achterban. Het geld heeft het nog erger gemaakt.En daar mag je Chelsea ook bijrekenen.
Hebben velen, incluis mezelf het nog altijd moeilijk mee.Vooral dat laatste, net zoals de verhuis van West Ham naar dat verschrikkelijke kutstadion, heeft er wel wat ziel uitgehaald jammer genoeg.
Ik ben vorige zondag naar Feyenoord geweest. Daar is de sfeer nog puur. De succeco's gaan natuurlijk naar Ajax. In Rotterdam is de sfeer nog puur. Ik was weliswaar een Belg, maar we kwamen een groepje tegen waar we heel de middag mee hebben gedronken. Die vonden het prachtig dat er enkele fans uit België kwamen. Die houden echt van hun club. En natuurlijk mooi dat net Dessers 2 goals maakt.heel zeker. Was al een niet zo sympathieke ploeg voor mij (ik hou me in qua uitdrukking) vanwege hun Blood & Honour/Combat 18 achterban. Het geld heeft het nog erger gemaakt.
Die achterban is er nog steeds (weliswaar minder aandrukkelijk aanwezig), begrijp dan ook niet dat dit voor onze Belgische Moraalridder Lukaku zijn droomclub is...
Nu het lijstje wordt helaas langer en langer.
Hebben velen, incluis mezelf het nog altijd moeilijk mee.
Gisteren was het exact 6 jaar geleden, de laatste match daar. Wat een dag zeg. +/- 60000 man op de straten rond Upton Park. Locale winkels uitverkocht qua drank.
Is vaak om in slaap te vallen daar de sfeer. Dan wordt je bij rechtstaan mogelijks nog buiten gezwierd. 1 of ander droeftoeter die begint te zagen om aub te gaan zitten, nen onnozelaar met fucking popcorn naast u.
Supporters van andere clubs met shirts, sjaals, in de thuisvakken. Moest er ene met een tottenham sjaal of shirt in de vakken waar ik vroeger zat komen, ging die snel buiten gebonjoured worden. Nu nemen ze er selfies mee... want ja toeristen onder elkaar.
Het heeft ook veel veranderd aan hoe de club omgaat met de supporters.
Enkel op verplaatsing is West Ham nog de moeite qua sfeer (met hier en daar een uitzondering thuis), maar ja blijf wel gaan want het is mijn club uiteindelijk.
Is dat al 6 jaar geledenHebben velen, incluis mezelf het nog altijd moeilijk mee.
Gisteren was het exact 6 jaar geleden, de laatste match daar. Wat een dag zeg. +/- 60000 man op de straten rond Upton Park. Locale winkels uitverkocht qua drank.
Is vaak om in slaap te vallen daar de sfeer. Dan wordt je bij rechtstaan mogelijks nog buiten gezwierd. 1 of ander droeftoeter die begint te zagen om aub te gaan zitten, nen onnozelaar met fucking popcorn naast u.
Supporters van andere clubs met shirts, sjaals, in de thuisvakken. Moest er ene met een tottenham sjaal of shirt in de vakken waar ik vroeger zat komen, ging die snel buiten gebonjoured worden. Nu nemen ze er selfies mee... want ja toeristen onder elkaar.
Het heeft ook veel veranderd aan hoe de club omgaat met de supporters.
Enkel op verplaatsing is West Ham nog de moeite qua sfeer (met hier en daar een uitzondering thuis), maar ja blijf wel gaan want het is mijn club uiteindelijk.
.Hoopte ze niet stiekem dat PSV zou winnen zodat Ajax geen kampioen kan worden?Ik ben vorige zondag naar Feyenoord geweest. Daar is de sfeer nog puur. De succeco's gaan natuurlijk naar Ajax. In Rotterdam is de sfeer nog puur. Ik was weliswaar een Belg, maar we kwamen een groepje tegen waar we heel de middag mee hebben gedronken. Die vonden het prachtig dat er enkele fans uit België kwamen. Die houden echt van hun club. En natuurlijk mooi dat net Dessers 2 goals maakt.
Dessers is daar trouwens een cultheld met een eigen lijflied. Heel vaak dat lied gehoord en het geraakt maar niet uit mijn hoofd.
Nee, eigenlijk niet. Er was toch een uitzinnige sfeer na de 2-2.Hoopte ze niet stiekem dat PSV zou winnen zodat Ajax geen kampioen kan worden?
Ik verschoot ook. Precies of het was gisterenIs dat al 6 jaar geleden.
als je 2x scoort in het weekend, lijkt me dat ook niet onterecht.Lukaku terug in de basis…