Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, @Wulf OSB z'n ploeg gaat punten afpakken van City en dan Gerrard met Villa op de laatste speeldag!Dat is de league nu wel over![]()
Dat zou een mirakel van Bijbelse proporties zijn maar who knowsBwa, @Wulf OSB z'n ploeg gaat punten afpakken van City en dan Gerrard met Villa op de laatste speeldag!
Ook niet vergeten dat wij een dikke 10 jaar geleden voor de 8ste plaats moesten vechten onder Hodgson en zo goed als failliet waren en dat wanneer Klopp overnam we geen CL speelden en een kern hadden die geen top 4 waardig was. Dat we dan nu "teleurgesteld" zouden zijn om 2des te worden op een zucht van een City dat onuitputbare financiële middelen heeft, de League Cup gewonnen hebben en nog de finales van de FA Cup en Champions League op het menu hebben is echt zot.

Fucking hell man, dat mag echt een zeer zware schorsing zijn, zoiets kan evengoed fin de carrière zijn voor Kovacic, echt omhoog springen en vol studs vooruit
man man man
i got the ball zeit em...
.Dit he. Voetbal is en blijft onvoorspelbaar en als je met 92 punten geen kampioen wordt in Engeland, kan je jezelf niks verwijten.Dat zou een mirakel van Bijbelse proporties zijn maar who knows
Ja tuurlijk, begrijp me niet verkeerd, ik zie het niet somber in ofzo. Nog 4 jaar Klopp en we zijn 1 vd 2 beste ploegen in Europa dus ik heb er vertrouwen in dat er binnenkort nog een league title zit aan te komen. Kunnen Liverpool niets verwijten, ze kunnen eindigen op 92 punten en de titel niet winnen. Dan moet je zeggen proficiat aan City en we gaan volgend jaar weer.
Ik zou het graag geloven maar eerlijk ik vrees ervoorBwa, @Wulf OSB z'n ploeg gaat punten afpakken van City en dan Gerrard met Villa op de laatste speeldag!
Ook niet vergeten dat wij een dikke 10 jaar geleden voor de 8ste plaats moesten vechten onder Hodgson en zo goed als failliet waren en dat wanneer Klopp overnam we geen CL speelden en een kern hadden die geen top 4 waardig was. Dat we dan nu "teleurgesteld" zouden zijn om 2des te worden op een zucht van een City dat onuitputbare financiële middelen heeft, de League Cup gewonnen hebben en nog de finales van de FA Cup en Champions League op het menu hebben is echt zot.

Goh, veel meer rust gehad dan City en spelen nog voor die 6de plaats, ik heb hoop. Ik gun het West Ham ook wel (en zou het geweldig vinden als United 7de eindigt).Ik zou het graag geloven maar eerlijk ik vrees ervoor![]()
Had toch liever arsenal zien winnen, dan waren ze misschien al in vakantie-modus voor de match tegen onsArsenal krijgt op een beslissend moment nog een les van Tottenham. Nog niet zeker van CL

City fans halen altijd dit interview met deze voetbalexperten terug naar boven, toen Man City hem kochtKdb wat een speler

Liverpool het overwicht maar Chelsea 2 goede kansen gehad. Salah er al geblesseerd af voor Liverpool.hoe was Chelsea eerste helft? (Net terug vh werk)