Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenwoordig niet meer de Kante die hij was, te veel dipjesEn daar is Kante, Miljaar toch![]()
Het vet is van de soep. Liverpool gaat winnenVan Dijk er af, wa is me da hier jongens
Ik dacht net hetzelfde maar dan dat Chelsea ging winnenHet vet is van de soep. Liverpool gaat winnen

Ook een bemerking die ik recent nog maakte. Als we een stopklok gaan invoeren en spelers dus meer kilometers, sprints, duels, tackles, ... moeten uitvoeren gaan we nog meer te kampen hebben met blessures en overbelasting.Mooie finale toch weer. Zelden denk ik dat de 2 cup finals zo een goeie matchen zijn. Zonde dat dat dan door een loterij moet beslist worden wel.
Beide ploegen zaten er wel serieus door. Had gelezen dat het de 61ste wedstrijd voor Chelsea was en 60ste voor Liverpool. En dan moet je daar nog internationals bijrekenen. Na het seizoen nog nations league dus daar gaan er zijn dat tegen de 75 matchen zitten tegen de zomer, niet normaal.
Die stopklok komt volgens mij nooit, daar zijn teveel nadelen aan. Dat refs strengen worden op tijd rekken, geen 3x toelaten zonder kaart te geven. Het zal rap gedaan zijn nadat er een paar rood hebben gekregen door tijdrekken.Ook een bemerking die ik recent nog maakte. Als we een stopklok gaan invoeren en spelers dus meer kilometers, sprints, duels, tackles, ... moeten uitvoeren gaan we nog meer te kampen hebben met blessures en overbelasting.
Dusja, er zijn ook wel nadelen aan de eventuele stopklok als die er ooit komt.
Sommige spelers/trainers klagen nu al dat de kalender overvol is en te weinig rust krijgen.
En dan moet volgend seizoen nog komen met dat WK enzo, dus sowieso weinig rust in de zomer.. Wnn begint EPL opnieuw ook al in juli vermoed ik?Mooie finale toch weer. Zelden denk ik dat de 2 cup finals zo een goeie matchen zijn. Zonde dat dat dan door een loterij moet beslist worden wel.
Beide ploegen zaten er wel serieus door. Had gelezen dat het de 61ste wedstrijd voor Chelsea was en 60ste voor Liverpool. En dan moet je daar nog internationals bijrekenen. Na het seizoen nog nations league dus daar gaan er zijn dat tegen de 75 matchen zitten tegen de zomer, niet normaal.

Ik zou het graag geloven maar eerlijk ik vrees ervoor![]()