Engels voetbal 2021-2022 (& Fantasy PL)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Same old, same old.
Maar bon we spelen terug Europees volgend seizoen.
Hopelijk deze zomer wel eens wat investeringen, nen spits of 2 op z'n minst.

VAR, lachwekkend.

Edit: en dan doet fucking Rondon dit. Ah, laat ons gewoon zakken. Idioten :crazy:

Laatst bewerkt:
City kampioen maar Chelsea en Liverpool doen dit jaar langer mee, Tottenham haalt top 6 niet, zeker als Kane ‘m bolt, Norwich, Watford en laten we zeggen Southampton degraderen. Klein lichtpunt voor die laatste 3 ploegen is dat ik heel slecht ben in voorspellingen en die zelden uit komen. Van de top 6 ploegen heb ik misschien het meeste sympathie voor Leicester, maar die kunnen het sowieso nooit een heel seizoen volhouden en ik zie ze deze keer wat meer aandacht voor de Europa League hebben.
  1. Manchester City
  2. Chelsea
  3. Liverpool
  4. Manchester United
  5. Arsenal
  6. Leicester
Yup yup, allemaal precies zoals ik voorspeld had.

ook ingeschreven in de fpl Se :) veel succes iedereen!

Over het seizoen (enkele hot takes 😝):
- Chelsea wordt serieus overschat. Alleen Kante geraakt in de Liverpool en City eerste 11. Ze hebben wel diepte natuurlijk.
- City en Liverpool voor de titel
- Solskjaer zal dit seizoen ontslagen worden
- Leeds haalt Europees voetbal
- meest geïnteresseerd in hoe Aston Villa het doet. Grealish weg maar 3 top talenten gehaald.
- Leicester zal ook terug wegzakken

Eindelijk terug fans in het stadion! Kijk er naar uit!
Eens benieuwd naar mezelf, toch niet slecht 😝 Leeds de enigste waar ik er serieus naast zat.

FPL dit jaar trouwens van een hoog niveau :) 2j geleden nog "gewonnen", vorig jaar 3es dacht ik. Nu toch +150ptn achter op #1 in onze league!

Ik ben content met ons seizoen.
Hopelijk zondag alsnog Europa League al ben ik tevreden met de Conference League.

Gezien onze grote investeringen *kuch kuch* nooit verwacht dat we terug subtop zouden halen en een halve finale van de Europa League zouden spelen.
Ook de enigste semi waar je als man enthousiast van wordt.

Hopelijk blijven de sterkhouders en halen we Areola definitief binnen. En daarnaast goeie investeringen.

FPL dit jaar trouwens van een hoog niveau :) 2j geleden nog "gewonnen", vorig jaar 3es dacht ik. Nu toch +150ptn achter op #1 in onze league!
Het is qua punten een uitzonderlijk jaar met al die doubles. No way dat we volgend jaar even veel punten gaan kunnen halen.
Moet toegeven dat ik wel veel geluk heb met de 50/50s dit jaar, vandaar ook de eerste plek voorlopig. KDB cap over Salah vorige week zal misschien wel hét verschil zijn op het einde van de rit. Maddison cap nu, nog zo'n beslissing.. Al kan Richarlison me nog wel pijn doen.

Zit ook al aan 100 minpunten met alle hits gecombineerd. Voor GW38 mogelijks nog een extra -8 :unsure:

Het is qua punten een uitzonderlijk jaar met al die doubles. No way dat we volgend jaar even veel punten gaan kunnen halen.
Moet toegeven dat ik wel veel geluk heb met de 50/50s dit jaar, vandaar ook de eerste plek voorlopig. KDB cap over Salah vorige week zal misschien wel hét verschil zijn op het einde van de rit. Maddison cap nu, nog zo'n beslissing.. Al kan Richarlison me nog wel pijn doen.

Zit ook al aan 100 minpunten met alle hits gecombineerd. Voor GW38 mogelijks nog een extra -8 :unsure:
Die eerste plek zal blijven, die haal ik sowieso nooit meer in hoor 😛 Los van de punten haal je ook gewoon een enorm goede overall rank dit jaar.

Belangrijkste 50/50 was KDB en kapitein vorige week, ben daar voor Mahrez en Jesus geweest en dat heeft op zijn zachtst gezegd slecht uitgepakt voor mij 😛 maar fpl is altijd een reeks 50/50 beslissingen, das deel van het spel

Opdracht volbracht en nu gaat Stevie G. nog voor een stunt zorgen op Manchester met Villa!
Villa krijgt wel 15mil als Grealish de league wint met City :tongue:

Spannende laatste wedstrijden allesinds.. zowel #1 als relegation nog te bepalen

Laatst bewerkt:
Die eerste plek zal blijven, die haal ik sowieso nooit meer in hoor 😛 Los van de punten haal je ook gewoon een enorm goede overall rank dit jaar.

Belangrijkste 50/50 was KDB en kapitein vorige week, ben daar voor Mahrez en Jesus geweest en dat heeft op zijn zachtst gezegd slecht uitgepakt voor mij 😛 maar fpl is altijd een reeks 50/50 beslissingen, das deel van het spel
De 50/50s zijn dit jaar toch net iets extremer heb ik de indruk.. Met die vele doubles natuurlijk.
Begin van het seizoen was er ook een Salah vs. Havertz captaincy die veel impact had. Salah hattrick en assist tegen United, Chelsea won toen 7-0 (van Norwich?) maar Havertz was de enige zonder goal/assist..

Written in the stars!

(Of de grootste anti climax van het seizoen wanneer de Bruyne de eerste binnen legt na 6 minuten)
En dan Coutinho in de laatste minuut met de 1-1?
Villa krijgt wel 15mil als Grealish de league wint met City :tongue:

Spannende laatste wedstrijden allesinds.. zowel #1 als relegation nog te bepalen
Ik zie Everton straks wel winnen van Palace, dan zijn ze direct gered, anders worden het wel heel spannende laatste 90 minuten van het seizoen. 2 way battle voor de titel en 3 way battle voor behoud :eek:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan