Ervaring maaltijdboxen?

Wij zijn sinds een maand of 3 ook weer begonnen met HelloFresh, en we waren wel aangenaam verrast door de keuze aan maaltijden (hoewel veel dingen wel vaak terugkomen), maar die ‘premium’ toeslag is wel nieuw voor ons.
Wij kiezen enkel wat ons lekker lijkt, premium of niet.

Vanaf dit weekend schakelen we nog eens over op Foodbag aangezien we daar korting hebben via mijn werk. En daar waren we vroeger (onder Smartmat nog) wel heel tevreden van.

Met Benefits @ Work 10% korting op recepten en gratis bezorging, 2 keer per maand.

Toch weer 13 euro minder dan normaal.

Deze week eens foodbag besteld, het eerste gerecht was alvast een schot in de roos en de producten lijken mij heel kwalitatief.

Heeft er hier iemand ervaring met lekkere kant-en-klare maaltijdjes? Dus gewoon microgolf in en gaan?

Ik bestel (voor mijn middageten op het werk) regelmatig fuelyourbody. Is niet verkeerd maar je moet wel weten wat lekker is en wat minder (een vijftal dingen vind ik 'lekker'). Maar probleem is dat ik die ondertussen wel wat beu ben gegeten. :D

Verder zijn wij ook Hello Fresh klanten. Wel tevreden van an sich. Marleys Spoon hebben we ook gehad maar toen ontbraken er iets te vaak ingrediënten, wat wel vrij irritant is aangezien het ganse opzet net is dat je niet meer naar de winkel moet.

Terug
Bovenaan