Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WEBN komt wat goedkoper uit en is meer gediversifieerd met emerging markets, en heeft hierdoor ook meer holdings, net niet de helft meer. Waardoor je in theorie een emerging markets ETF zoals EMIM niet heeft, bij te nemen.Waarom geen webn?
Dito een paar weken geleden, alleen spijt van dat ik niet meer heb gekocht.Vorige week toch maar eens wat Silver ETC gekocht. Dat blijft maar stijgen.

USD devaluatie doet inderdaad pijn. Aan de andere kant betekent dat momenteel kopen met korting.Alle beurzen mooi groen en toch geen winst, en toen zag ik dat de euro naar quasi 1,20 gestegen was.![]()

USD devaluatie doet inderdaad pijn. Aan de andere kant betekent dat momenteel kopen met korting.![]()
Low effort wel, zoek eens in dit topicIk zou graag wat IWDA waarop kan ik dit nu het beste doen?
Ik ben een "Well-known member" en promoveer je tot PALow effort wel, zoek eens in dit topic
tot wat ?Ik ben een "Well-known member" en promoveer je tot PA

Ik zou graag wat IWDA waarop kan ik dit nu het beste doen?
Ik heb, wrs zoals veel anderen hier, zin om dit links te laten liggen. Maar we zijn hier om elkaar te helpen, dus ik kan het niet laten.Ik ben een "Well-known member" en promoveer je tot PA
Saxobank is een van de goedkoopste die alles voor je regelenIk zou graag wat IWDA waarop kan ik dit nu het beste doen?
Is medirect niet de goedkoopste? Bepaalde (of alle?) ETF's zijn gratis om aan te kopen.Saxobank is een van de goedkoopste die alles voor je regelen
Gratis zeggen ze idd, maar ik heb toch transactie kosten bij webn daar?Is medirect niet de goedkoopste? Bepaalde (of alle?) ETF's zijn gratis om aan te kopen.
ToB kan je niet onderuit.Gratis zeggen ze idd, maar ik heb toch transactie kosten bij webn daar?
Ik las hier iemand zeggen dat de saxo app niet goed is.MeDirect is qua app en opvolging in mijn ogen wel niet zo super goed.
In the long run maakt dat beperkte dat je extra hebt qua kosten ook weinig uit. Maar goed op micro niveau is 7,5€ transactiekost wel vervelend.