Eurovision Song Contest 2021

Hier ook ne maat die Oekraïne fantastisch vond. Dat was toch afschuwelijk? :unsure:

Cyprus, Zwitserland, IJsland en Frankrijk bleven het meest hangen hier.

Cyprus
Israël
Malta
Litouwen
Oekraïne
Azerbeidzjan

Dat zijn zo een beetje mijn favorieten voor de winst. In volgorde van optreden.
Als ik ene moet kiezen: Matte haring 😋

Best wel tof festival dit jaar. Is toch serieus anders geweest.

Ik had precies de indruk dat die van Litouwen niet live zong.... Op het laatste met dat spelen met de camera leek niets vanalles overeen te komen.

Zou het jammer vinden moest hij met Duitsland of Italië of Frankrijk winnen.

Hier ook ne maat die Oekraïne fantastisch vond. Dat was toch afschuwelijk? :unsure:

Cyprus, Zwitserland, IJsland en Frankrijk bleven het meest hangen hier.
Was juist erg goed.

Litouwen en IJsland zijn beide 80's retro synthpop trouwens, daarom dat ik ze leuk en goed vind, maar winnen gaan ze wellicht niet.

Duitsland was afschuwelijk trouwens! Die hadden hun beste nummers in 2010 en 2011, vooral 2011 was dope met lena en taken by a stranger, maar diezelfde won in 2010 met Satellite.

Als ik de samenvatting voor de 5e keer zie: allesbehalve Ijsland… en Moldavie wordt beter elke keer :cool:

Hopelijk Duitsland laatste plaats... Dat ze dat durven inzenden en dan een finaleplaats elk jaar krijgen... Ze mogen die gratis finaleplaatsjes echt afgeven, want eigenlijk hebben die grote landen (op Italie en soms Frankrijk na) er totaal geen recht op. 100 keer groter, maar landen als Azerbeidzjan, Malta, San Marino kuisen ze allemaal af.

Terug
Bovenaan