Eurovision Song Contest 2023

Absoluut niet terecht hé , het beste lied moet altijd winnen . Weg met die sympa votes , of die burenstemmers .
Dit is allang geen serieuze muzikale competitie meer. Meer een festival der zottigheid en plezier. We vieren het leven.
Juist dit soort events moet je blijven gebruiken om een belangrijke politieke boodschap te verspreiden en te versterken.
Met Oekraine laten winnen doe je niemand kwaad. Integendeel, je laat als Westerse wereld zien waar je (nog steeds) staat.

Dit is allang geen serieuze muzikale competitie meer. Meer een festival der zottigheid en plezier. We vieren het leven.
Juist dit soort events moet je blijven gebruiken om een belangrijke politieke boodschap te verspreiden en te versterken.
Met Oekraine laten winnen doe je niemand kwaad. Integendeel, je laat als Westerse wereld zien waar je (nog steeds) staat.
Eurovision is idd veel te woke geworden voor mij . Het zou beter zijn moest het wel weer een serieuze wedstrijd zijn . Weg van politiek en statements .

+ alsof je met Oekraïne laten winnen ook maar iets gaat veranderen aan die oorlog , daar zal Rusland nogal van onder de indruk zijn .

België komt aan bod in de 2de halve finale op donderdag 11 mei om zich proberen te kwalificeren voor de finale op zaterdag 13 mei.

Laatst bewerkt:
Ik ben vooral benieuwd wat er weer allemaal aan de technische kant gebeurt.

De muziek zegt me niets, maar songfestival is wel het walhalla van de avlx technieker :love:

Ik ben vooral benieuwd wat er weer allemaal aan de technische kant gebeurt.

De muziek zegt me niets, maar songfestival is wel het walhalla van de avlx technieker :love:

Ik vind het ook altijd leuk om de achter de schermen video's te zien van de momenten tussen de nummers. Het is ongelofelijk hoe ze op zo'n korte tijd een podium klaar maken.

Terug
Bovenaan