Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet meer juist welk nummer dat was van 2 Fabiola.
Zolang die oorlog duurt gaan ze Oekraine laten winnen.Vorig jaar was er die statement met Oekraïne te laten winnen, ik vraag mij af of ze dat nog eens gaan doen?
Zou hilarisch zijn ipv elk land een groep, gewoon de inzending van Oekraïne in een ander pakje of een pruik. Zelfde nummer.Zolang die oorlog duurt gaan ze Oekraine laten winnen.
En terecht.
Absoluut niet terecht hé , het beste lied moet altijd winnen . Weg met die sympa votes , of die burenstemmers .Zolang die oorlog duurt gaan ze Oekraine laten winnen.
En terecht.
Dit is allang geen serieuze muzikale competitie meer. Meer een festival der zottigheid en plezier. We vieren het leven.Absoluut niet terecht hé , het beste lied moet altijd winnen . Weg met die sympa votes , of die burenstemmers .
Eurovision is idd veel te woke geworden voor mij . Het zou beter zijn moest het wel weer een serieuze wedstrijd zijn . Weg van politiek en statements .Dit is allang geen serieuze muzikale competitie meer. Meer een festival der zottigheid en plezier. We vieren het leven.
Juist dit soort events moet je blijven gebruiken om een belangrijke politieke boodschap te verspreiden en te versterken.
Met Oekraine laten winnen doe je niemand kwaad. Integendeel, je laat als Westerse wereld zien waar je (nog steeds) staat.

ZaterdagBelgië komt aan bod in de 2de halve finale op donderdag 11 mei om zich proberen te kwalificeren voor de finale op zondag 13 mei.
Allez mijn favoriet is ook bekend! Doet mij denken aan Electric Callboy.Blijkbaar is Finland één van de topfavrieten. Even geluisterd en vind het inderdaad wel een leuk nummer.
Was ook mijn idee, dit is het begin van "We got the moves". Uiteindelijk wel een compleet ander nummer, goed dat het halfweg een andere wending krijgt. Ik ben fan.Allez mijn favoriet is ook bekend! Doet mij denken aan Electric Callboy.

Ik ben vooral benieuwd wat er weer allemaal aan de technische kant gebeurt.
De muziek zegt me niets, maar songfestival is wel het walhalla van de avlx technieker![]()